کسب و کارها

ثروتمندترین و موفق ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

بعضی از افراد به طور طبیعی به دنیا می آیند تا به عنوان جانشین ثروت، رفاه و شهرت انتخاب شوند. شخصیت آن ها به گونه ای است که موفقیت را به سمت خود می کشانند.

خوب است بدانید این افراد علاوع بر خوش شانس بودن، بسیار پرتلاش و زیاد طلب هستند. پیروی کردن از قوانین و اصول اخلاقی ویژه ای به آن ها کمک می کند تا پله های موفقیت و ترقی را یکی یکی بالا بروند.

لازم به ذکر است، ثروتمندترین و موفق ترین افرادی که در این لیست نام برده شده، به علت برخورداری از ویژگی هایی همچون عزم و بلند پروازی شناخته می شوند، که هر دو را می  توان تحت عنوان دارای هایی جدی برای افرادی که به دنبال کسب موفقیت می باشند، معرفی کرد.

به شما مشاهده ی دوره سئو مقدماتی از سایت آکادمی فرصت را پیشنهاد می دهیم

ثروتمندترین و موفق ترین افراد متولد ماه مهر

بر اساس بررسی های صورت گرفته، یکی از ثروتمندترین و موفق ترین افراد ماه ها، افراد متولد مهر هستند یا به بیانی دگر افرادی که در ماه مهر به دنیا آمده اند از فال بهتری برای ثروتمند شدن برخوردارند.

به طور معمول افراد متولد مهر  در جستجوی رسیدن به حس تعادل، صلح و هماهنگی در هر کاری می باشند.

همینطور آنها از احساس عدالت شدیدی برخوردار می باشند. ویژگی های افراد مهر ماهی ها را می توان اینگونه بیان کرد که افرادی  دوستانه، اجتماعی و برونگرا هستند و معروف بودن آنها به جذابیت، متقاعدسازی، صراحت و هوش آن ها است.

متولدین مهر متفکران و تحلیلگرهای طبیعی محسوب می شونذ، که همین قابلیت می تواند برای انجام تجارت یک امتیاز مثبت به حساب آید. (اما توجه داشته باشید این ویژگی می تواند آنها را مستعد به عقب  انداختن کارها کند).

در لیست  میلیاردرهای جهانی، 27 میلیاردر ما ه مهر متولد شده اند. همین مسئله آنها را به بزرگترین گروه میلیاردرها تبدیل می نماید. بعضی از متولدین این ماه از نام‌های معروف می باشند که عبارتند از: رالف لورن، آلیس والتون، لیلیان بتنکورت و استفان پرسون.

ثروتمندترین و موفق ترین متولدین اسفند

متولدین اسفند از لحاظ عاطفی جزو حساس ترین محسوب می شوند. آنها به طور ذاتی افرادی مهربان هستند و همیشه در تلاشند که اطرافیانشان شاد باشند.

 افراد اسفند ماهی نیز معروف به تخیل و خلاق بودن می باشند. در لیست میلیاردرها، متولدین اسنفد ماه با مجموع 22 میلیاردر در رتبه دوم جای گرفته است. بعضی از افراد محبوب متولد ماه اسفند عبارتند از: روپرت مرداک، برنارد آرنو و مایکل دل.

ثروتمندترین و موفق ترین افراد متولد تیر

از دیگر ثروتمندترین و موفق ترین افراد، می توان به متولد ماه تیر اشاره کرد. به طور معمول این افراد از روحیه ای لطیف و همینطور شخصیتی احساساتی برخوردارهستند.

 آنها همیشه نگران اطرافیان خود می باشند وهمیشه به اعضای خانواده و دوستان نزدیک خود متعهد هستند.

در فهرست میلیاردرها، متولدین تیر ماه ها با مجموع 20 میلیاردر جایگاه  سوم قرار گرفته اند. بعضی از تیر ماهی های حاضر در این لیست می توان به ایلان ماسک، سر ریچارد برانسون و شارلین د کاروالیو اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، ایلان ماسک یکی از ثروتمندترین و موفقترین کارآفرینان دنیا متولد ماه تیر است. افرادی که متولد ماه تیر هستند نیز دارای فال خوبی برای ثروتمند شدن می باشند زیرا آنها در جایگاه سوم این لیست جای گرفته اند.

 به غیر از ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، پیر امیدیار بنیانگذار eBay و ثروتمندترین زن فرانسوی خانم فرانسوس بتنکورت می یرس وارث کمپانی L’Oreal نیز از متولدین ماه تیر می توان معرفی کرد.

ثروتمندترین و موفق ترین متولدین اردیبهشت

اردیبهشتی ها از دیگر افراد ثروتمند و موفق شناخته شده می باشند. از ویژگی های این افراد می توان به صبور و بسیار سرسخت بودن اشاره کرد.

 آنها تا زمانی که برنده شوند دست از تلاش برنخواهند داشت. این می تواند به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کند.

خواستن آنها برای برخوداری از یک زندگی مجلل به آنها انگیزه می دهد تا سخت به تلاش بپردازند. آنها همینطور می خواهند که شانس را چندین بار در کنار خود داشته باشند.

 .ویژگی افراد متولد اردیبهشت به این صورت است که آنها دارای احساس قوی از واقعیت می باشند، منطقی و در اکثر موقعیت ها دارای ثبات هستند.

در فهرست ثروتمندترین و موفق ترین افراد اردیبهشتی ها با مجموع 20 میلیاردر در رتبه چهارم قرار دارند. بعضی از نام‌های مطرح عبارتند از مارک زاکربرگ و دیوید کخ.

بنیانگذار شرکت فیسبوک آقای مارک زاکربرگ از جمله افرادی است که در ماه اردیبهشت متولدد شده است. او نقش زیادی در قرار گرفتن متولیدن ماه اردیبهشت در بالای لیست طالع بینی افراد ثروتمند انجام داده است.

ثروتمندترین و موفق ترین افراد متولد مرداد

آخرین گروه از ثروتمندترین و موفق ترین افراد به متولدین مرداد اختصاص یافته است. این افراد سطح بالایی از انرژی را بروز می دهند و از رویارویی با چالش های بزرگ هیچ باکی ندارند.

همینطور این افراد معروف به شفقت و بزرگ دلی می باشند. متولدین مرداد به علت برخورداری از  اعتماد به نفس و راحتی به عنوان مرکز توجه شناخته می شوند، از ویژگی مهمی در مهارت های تجاری نظیر ارائه، همکاری با سرمایه گذاران و طرح ایده های بزرگ برخوردار می باشند.

برای متولدین مرداد شکست معنایی ندارد و در صورت رخ دادن شکست، دلسرد نمی شوند، بلکه آن را انگیزه ای برای بهتر شدن به کار می گیرند.

 مرداد ماهی ها همینطور دوست دارند در مرکز توجه ها باشند؛ بر این اساس در نهایت ثروتمند، مشهور و موفق می شوند.

متولدین مرداد ماه با 20 میلیاردر، رتبه پنجم لیست ثروتمندترین و موفق ترین افراد به آن تعلق گرفته است. برخی از نام‌های محبوب عبارتند از: سرگی برین، لری الیسون و شلدون ادلسون.

برخلاف این واقعیت که ثروتمندترین فرد دنیا یعنی آقای جف بزوس از جمله متولدین ماه فروردین است ولی ماه فروردین در جایگاه هشتم لیست طالع بینی افراد ثروتمند جای  گرفته است.

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، متولدین ماه فروردین شانس کمی در طالع بینی افراد ثروتمند داشته اند و تعداد بیلیونر کمتری در این ماه متولد شده اند.

بر اساس این تحقیق متولدین ماه دی از کمترین شانس برای ثروتمند شدن برخوردار می باشند. تنها 8 نفر از 250 نفر میلیاردر دنیا در این ماه به دنیا آمده اند که کمترین تعداد در تمام ماه هاست.

طی چند سال اخیر، کسب و کار‌های اینترنتی رشد بسیار چشمگیری داشته اند و افراد بسیار زیادی در اینترنت به فعالیت پرداخته اند و کسب و کار اینترنتی خود را به وجود آورده اند.

 افرادی بوده‌اند که در کسب و کار اینترنتی با شکست رو به رو شدند و اما افراد موفق همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد، در این زمینه نیز کم نیستند و با تلاش‌های خود توانسته‌اند موفقیت‌های بزرگی برای خود به دست آوردند، تعداد بسیار زیادی از افراد موفق در کسب و کار اینترنتی وجود دارد که اگر نسبت به آن ها شناحت داشته باشید، قطعا انگیزه زیادی برای ‌راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی به دست خواهید آورد.

جف بزوس، موفق در کسب و کار اینترنتی خرده فروشی

جف بزوس امروزه به عنوان ثروتمند‌‌ترین فرد دنیا مورد توجه قرار می گیرد، جف موسس سایت آمازون در سال 1994 می باشد و آن زمان بدون هیچ امکاناتی موفق شد این سایت را در اینترنت ‌راه‌‌اندازی کند.

آغاز کار او درابتدا  در پارکینگ صورت گرفت و سعی داشت که به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت خود را ادامه دهد، آمازون در اوایل کار خود به این صورت بود که فقط ارلئه دهنده  کتاب بود به منظور محدود به فروش کتاب بود و هر محصولی را برای فروش نداشت، اما امروزه آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در دنیا تبدیل شده است که تقریبا هرچیزی را برای خرید می‌توان از آنجا بیرون کشید.

بیل گیتس

همه ما با بیل گیتس آشنایی داریم، کمتر کسی است که اسم این فرد ثروتمند به گوشش نخورده باشد، اصلی‌‌ترین علت  شناخت بیل گیتس ثروت او است و کمتر کسی می‌داند که بیل گیتس دقیقا از چه راهی و با چه کسب و کاری ثروتمند شده است.

این فرد در واقع امروزه مالک شرکت مایکروسافت است و جزو دسته افرادی است که از راه اینترنت توانسته ثروت بسیار زیادی برای خود کسب کند و به عنوان یکی از ثروتمند‌‌ترین افراد دنیا مطرح گردد.

 البته بیل گیتس اولین فرد ثروتمند دنیا محسوب می شود که بعد از سالها افرادی با نوآوری‌ها و. ایده‌هایی که داشتند توانست جای او را بگیرند.

بیل گیتس را می توان جزو دسته افرادی است که هر هفته یک کتاب را به صورت کامل مورد مطالعه قرار می دهد و بر این باور است که نباید فرصت آموزش دیدن را از دست داد؛ در نتیجه باید همیشه و در هر شرایطی عادت مطالعه و آموزش دیدن خود را ترک نکنیم. 

نکته ای که می خواهیم به آن بپردازیم به اینصورت است که امروزه مهارت سئو قطعاً به یکی از مهم ترین و پولسازترین تخصص های تبدیل گردیده است.

مفهوم سئو کردن سایت، یعنی بهینه سازی آن برای رتبه های بهتر در موتور های جستجو می باشد و در حال حاضر گوگل مهم ترین و بزرگترین موتور جستجوی شناخته می شود که بیشتر تمرکز سئو به طور معمول روی رتبه گرفتن در گوگل می باشد.

بسیاری از افرادی که از وب سایت انحصاری برخوردار می باشند و می خواهند از راه  سایت خود به درآمد برسند، با سئو آشنا هستند و اهمیت آن را می شناسند.

 بسیاری از این افراد نیز با درک کردن ارزش آن سرمایه بسیاری برای این موضوع کنار می گذارند تا به بهترین نتیجه دست یابند.

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که سئو را به خوبی فرا گرفته اند، کسب درآمد از آن می باشد. خوب است بدانید که میانگین متخصصان سئو در دنیا، سالانه 80 میلیارد دلار درآمد دارند و سئو یک صنعت بسیار پول ساز در دنیا محسوب می شود.

سئو یا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که مفهوم آن بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو است.

 اما در سئو کردن سایت، ما به بهینه سازی موتور جستجو نمی پردازیم؛ بلکه سایت خود را بر طبق الگوریتم های شناخته شده از موتور جستجوی مورد نظرمان بهینه می نماییم.

برخی بر این باورند که در این زمینه کاری، سئو یک موضوع تجربی بهحساب می آید و استراتژی ها و شیوه های سئو سایت بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از طریق آنها نسبت به افزایش دادن رتبه سایت خود بپردازید. اما زمانی که شما خودتان یک سئوکار تازه کار یا تجربی هستید، به این نیاز دارید که به کسب درآمد از راه سئو بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا