کسب و کارها

لیست اینفلوئنسرهای ایرانی | معرفی بهترین بلاگرهای ایرانی

امروزه بسیاری از افراد قدم به فضای مجازی گذاشتند و موفق شدند توجه طیف گسترده‌ای از مردم را به خود جلب کنند. این افراد تاثیر گذاری زیادی بر دنبال کنندگان خود دارند. به همین دلیل است که کسب و کارهای نوظهور یا قدیمی ترجیح می‌دهند بواسطه این افراد محصولات خود را تبلیغ کنند تا فروش بیشتری داشته باشند. در این مطلب، به بررسی لیست بلاگرهای ایرانی می‌پردازیم و در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ توضیح می‌دهیم.

انواع اینفلوئنسرها چگونه طبقه‌بندی می‌شوند؟

اینفلوئنسرها اغلب براساس حوزه فعالیت و ژانر یا سبک محتوای پیج آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند، به عنوان مثال میلاد خواه، عرفان علیرضایی، مجتبی شفیعی و… نمونه‌هایی از بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام هستند که فالوئر و محبوبیت بسیار زیادی دارند همچنین ساناز سرافراز، نبات اطمینان و… که از بلاگرهای پرطرفدار محسوب می‌شوند؛ البته سبک‌ها و اینفلوئنسرهای محبوب و پرمخاطب بسیار زیاد هستند که ما در این محتوا تنها به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

یکی دیگر از عوامل موثر در طبقه‌بندی اینفلوئنسرها، بررسی تعداد فالوئر آن‌هاست که به براساس بیشترین فالوئر به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • مگا اینفلوئنسر: افراد یا پیج‌هایی که بیش از 1 میلیون فالوئر دارند.
  • ماکرو اینفلوئنسرها: کسانی که بین 40 هزار تا 1 میلیون دنبال کننده دارند.
  • میکرو اینفلوئنسرها: افرادی که دارای هزار تا 40 هزار دنبال کننده هستند.
  • نانو اینفلوئنسرها: افرادی که فعال بوده و کمتر از هزار فالوور دارند.

لیست معروف ترین اینفلوئنسرها و بلاگرهای ایرانی

در ادامه، به بررسی لیست بلاگرهای ایرانی معروف می‌پردازیم که توانسته‌اند در اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات در اینستاگرام نقش پررنگی را ایفا کنند.

نبات اطمینان (Nabauti)

نبات اطمینان که به قلم زیبایش شناخته شده است در صدر لیست بلاگرهای ایرانی قرار دارد. او پس از گرفتن مدرک لیسانس مدیریت، به کانادا مهاجرت می‌کند و به همراه همسرش در آنجا مشغول کار می‌شوند. شغل این اینفلوئنسر محبوب در زمینه فرش‌های دستبافت ایرانی است.

محسن ایزی (iz.mohsen)

محسن ایزی یکی از کمدین‌های محبوب در اینستاگرام است که شروع فعالیت او به سال 95 برمی‌گردد. سناریو سازی کلیپ‌های کمدی او باعث شده است به چهره‌ای معروف در لیست اینفلوئنسر های ایرانی مرد تبدیل شود.

میلاد قاسمی خواه (milad_khahhh)

میلاد قاسمی خواه متولد سال 1368 است و در بندر انزلی به دنیا آمد. به گفته خودش کودکی او سرشار از شیطنت بوده است و در سال 1394 تصمیم می‌گیرد انتشار ویدیو در اینستاگرام خود را شروع کند. اکنون، میلاد قاسمی خواه یکی از پرطرفدار ترین واینرها در لیست اینفلوئنسر های ایرانی مرد است که با توجه به ویو استوری بالایی که دارد یکی بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات در اینستاگرام شناخته می‌شود.

عرفان علیرضایی (erfanalirezai)

عرفان علیرضایی کمدینی محبوب است که در سال 1366 به دنیا آمد. او از سال 1393 فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و اکنون به یکی از محبوب ترین کمدین‌ها تبدیل شده است که درامد میلیونی از تبلیغات در اینستاگرام دارند.

کیا رکنی (kiarokni)

کیارکنی یکی از استعداد های شناخته شده در زمینه موسیقی است که می‌تواند بدون استفاده از ساز، صداهای مختلفی از حنجره خود آزاد کند. او متولد سال 1378 است و تقریبا از 14 سالگی با بیت باکس آشنا شد. از سال 1397 ویدیوهای او در اینستاگرام محبوبیت پیدا کرد و با حضور در برنامه‌های تلویزیونی به شهرت رسید.

محمد امین کریم پور (mohamadaminkarimpor)

محمد امین کریم پور جزو اولین نفرات در لیست بلاگرهای ایرانی است که در سال 1373 به دنیا آمد. ویدیوهای اینستاگرامی او محبوبیت بسیاری در میان کاربران پیدا کرد. جالب است بدانید او اکنون می‌خواهد قدم در مسیر هنر و کارگردانی بگذارد و به طور حرفه‌ای در این زمینه فعالیت کند.

صدف بیوتی (Sadaf Beauty)

صدف بیوتی متولد سال 1368 است که فعالیت خود را در اینستاگرام با آموزش تکنیک‌های آرایشی آغاز کرد. به گفته شخص او، یکی از دلایل موفقیت پیج اینستاگرامش بیان ساده و گرفتن ویدیوهای با کیفیت از جدیدترین محصولات آرایشی است. اکنون، صدف بیوتی یکی از تاثیر گذارترین اینفلوئنسر های زن ایرانی است که در سال 2019 به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اینفلوئنسرها در کل جهان نیز شناخته شد.

شیما کاتوزیان (herosheemaz)

شیما کاتوزیان متولد سال 1367 است که در زمینه‌های مختلفی مانند مهمانداری و نویسندگی فعالیت داشته است. او علاوه بر بیان مسائل روز دنیا، توانسته است با تولید محتواهای جذاب آموزش میکاپ توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

سرنا امینی (Serna Amini)

سرنا امینی که در صدر لیست محبوب‌ترین اینفلوئنسر های زن ایرانی در حوزه طنز قرار دارد، متولد سال 1372 است و از سال 1398 فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرد. او قبل از شروع ساخت و انتشار کلیپ طنز در اینستاگرام، به عنوان مربی ایروبیک فعالیت داشت؛ اما آرزوی همیشگی او از دوران کودکی بازیگری بوده است.

تینامور (_tinamor)

تینامور یکی دیگر از محبوب‌ترین اینفلوئنسر های زن ایرانی است که با ساختن کلیپ‌های طنز توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام را به خود جلب کرده است.

اهورا نیازی (ahooraniazi)

اهورا نیازی یکی از فعال‌ترین افراد در حوزه تکنولوژی است که در لیست اینفلوئنسر های ایرانی مرد قرار می‌گیرد. او تاکنون با برندهایی مانند گجت نیوز، دیجی کالا، آپارات و فیلیمو همکاری داشته است.

مجتبی شفیعی (mojtabashafi)

مجتبی شفیعی یکی از کمدین‌ها و اینفلوئنسر های ایرانی مرد است که احتمالا ویدیوهای طنز او را در اکسپلور اینستاگرام خود دیده باشید. او علاوه بر فعالیت‌های کمدی خود به عنوان گوینده صدای خاصی دارد که باعث محبوبیت بیشترش در فضای مجازی شده است.

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟

معمولا بلاگرها و اینفلوئنسرها مخاطبان بسیاری در فضای مجازی دارند که تحت تاثیر تمامی اقدامات آنها قرار می‌گیرند. در این شرایط، برندها از محبوبیت این افراد استفاده می‌کنند تا محصول یا خدمات خود را تبلیغ کرده و مشتریان بیشتری پیدا کنند. به‌طور خلاصه، تبلیغات اینفلوئنسری در اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات در سوشال مدیا است که به‌صورت انتشار تبلیغ توسط اینفلوئنسر انجام می‌شود.

در اینفلوئنسر مارکتینگ بلاگرهای محبوب، در ازای دریافت پول یا خدمات، محصولات برند را به طور مستقیم یا غیر مستقیم تبلیغ می‌کنند و باعث افزایش فروش آن برند می‌شوند.

چگونه با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ کسب و کار خود را رشد دهیم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ یک استراتژی قدرتمند است که به شما کمک می‌کند تا با افراد تاثیر گذار و محبوب در حوزه کاری خود تبادل داشته باشید. به عنوان مثال، بسیاری از افرادی که در زمینه فروش محصولات یا خدمات آرایشی بهداشتی مشغول کار هستند می‌توانند با همکاری با اینفلوئنسر های زن ایرانی مانند صدف بیوتی رشد خوبی در کسب و کار خود تجربه کنند.

اینفلوئنسرها خدمات یا محصولات شما را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می‌گذارند و از طریق تبلیغات در اینستاگرام کمک زیادی به فروش و برندینگ شما خواهند کرد. در این میان، انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب و هماهنگی انتشار محتوا با آنها مسیر پر پیچ و خمی دارد؛ اما جای نگرانی نیست زیرا آژانس‌های تبلیغاتی مانند ادوایس این مسیر را برای شما هموار می‌سازد.

ادوایس یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه تبلیغات برند است. شما می‌توانید به کمک آژانس دیجیتال مارکتینگ ادوایس در کمترین زمان ممکن فروش محصولات خود را تا چند برابر افزایش دهید.

مزایای همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ ادوایس

آژانس ادوایس به شما کمک می‌کند تا با صرف کمترین هزینه برند خود را معرفی کنید. در واقع، شما می‌توانید با توجه به بودجه خود مناسب‌ترین کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ را انتخاب کنید.

اعتبار و اعتماد

یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغات اینفلوئنسری، اعتبار و تجربه یک شرکت است؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ ادوایس یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تبلیغات است که بیش از 6 سال تجربه در زمینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی داشته و با برندهای بزرگی ازجمله گلرنگ، اسنپ، علی بابا، دیجیکالا و… همکاری داشته‌است.

افزایش فروش

وقتی اینفلوئنسرهای محبوب خدمات یا محصولات شما را معرفی کنند، دنبال کنندگان این افراد تمایل بیشتری به خرید محصول شما پیدا می‌کنند که همین تبلیغات در اینستاگرام تاثیر مستقیمی بر افزایش فروش می‌گذارد.

تنوع اینفلوئنسرها

آژانس دیجیتال مارکتینگ ادوایس با بسیاری از اینفلوئنسرها همکاری می‌کند و می‌تواند از لیست بلاگرهای ایرانی مناسب‌ترین فرد را برای گسترش کسب و کار شما پیدا کند تا بهترین نتیجه را از سرمایه گذاری خود بگیرید.

بررسی عملکرد کمپین

بدون شک، تمامی انسان‌ها وقتی روی یک کمپین سرمایه گذاری می‌کنند، می‌خواهند بهترین نتیجه را از آن بگیرند. به همین دلیل، آژانس ادوایس عملکرد کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ را به طور کامل بررسی کرده و گزارش کاملی به شما ارائه می‌دهد.

نحوه همکاری با آژانس ادوایس

جهت همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ ادوایس کافیست به وب‌سایت ادوایس به نشانی AdviceDigital.agency مراجعه کرده و با انتخاب خدمات مورد نیاز خود، فرم تماس پر کنید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند یا با شماره‌های موجود در وب‌سایت ادوایس تماس بگیرید.

لازم به ذکر است خدمات آژانس تبلیغاتی ادوایس به اینفلوئنسر مارکتینگ ختم نمی‌شود و خدمات سئو، طراحی، سایت، تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، گوگل ادز و… نیز در این شرکت ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا