کسب و کارها

هتل عباسی اصفهان، کهن ترین هتل جهان

نمای بیرونی هتل عباسی اصفهان

شاید برایتان عجیب باشد اگر بشنوید کهن ترین هتل جهان در ایران قرار گرفته است. هتل عباسی اصفهان که در شهر نصف جهان قرار دارد، این لقب را به خود اختصاص داده است و یکی از بزرگ ترین هتل های ایران نیز به شمار می آید. مهمانسرای عباسی یکی از جذاب ترین مکان ها برای اقامت است و تجربه منحصر به فردی برای مهمانان خود می سازد. این هتل باشکوه دارای قدمت 300 ساله بوده و هنر بی بدیل معماری ایرانی را به نمایش گذاشته است. اگر دوست دارید اقامت در مهمانسرای عباسی تجربه کنید و از ظرافت بنای آن لذت ببرید، می توانید از مرجع رزرو هتل و اقامتگاه سفربازی رزرو خود را انجام دهید. در ادامه به معرفی بیشتر این هتل زیبا می پردازیم و اطلاعات لازم درباره آن را ارائه می دهیم.

معرفی مهمانسرای عباسی

هتل پنج ستاره عباسی در شهر زیبای اصفهان قرار گرفته و یک شاهکار در بین بناهای هتل های جهان به حساب می آید. این هتل باشکوه در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد تا آن را به مادر خود به عنوان پیشکش اهدا کند. سال ها بعد این بنا که قبلا به عنوان کاروانسرا مورد استفاده قرار می گرفت، بازسازی گردید و تبدیل به یکی از لوکس ترین هتل های ایران شد. معماری و هنر به کار رفته در هتل، ظرافت های بی نظیری دارد که چشم مهمانان را نوازش می کند و مورد توجه هنرمندان جهان قرار می گیرد. هتل عباسی را می توان به جرات، مجلل ترین هتل در بین هتل های اصفهان در نظر گرفت. 

بنای 300 ساله مهمانسرای عباسی، امروزه با تلفیقی از هنر مدرن و سنتی و در اختیار داشتن امکانات و محیط فوق العاده، به عنوان یکی از بهترین گزینه های اقامتی ایران شناخته می شود. این هتل توجه گردشگران، مورخان، هنرمندان و مهمانان ایرانی و خارجی زیادی را معطوف خود ساخته است. اگر دوست دارید اقامتی در قلب تاریخ داشته باشید، این هتل مجلل را از دست ندهید. 

زندگی در قلب تاریخ در اتاق های هتل عباسی اصفهان

این هتل باشکوه دارای 225 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان می باشد که هر کدام با ویژگی های خاص خودشان، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی هستند. تماشای چشم انداز باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ از اتاق های این عمارت تاریخی، شما را مسافر تاریخ می کند. اتاق استاندارد، اتاق چشم انداز، اتاق پردیس، سوئیت پردیس، سوئیت قاجار و سوئیت صفوی از جمله واحدهای هتل عباسی به شمار می آیند. رزرو هتل عباسی شهر اصفهان می تواند یک گزینه تمام عیار در سفر به نصف جهان محسوب شود.

تالار زرین هتل عباسی اصفهان
تالار زرین هتل عباسی اصفهان

امکانات عمومی واحدهای این هتل پنج ستاره شامل سرویس بهداشتی، حمام، یخچال، اینترنت بی سیم پرسرعت، تلویزیون، سشوار، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، مینی بار، سیستم اعلام حریق و… می باشد. در طراحی جزئیات برخی از اتاق ها از نمادهای مربوط به دوران قاجار و صفویه استفاده شده است که فضایی خیال انگیز می سازد. معماری خاص به کار رفته در بعضی سوئیت های مجموعه نیز حسی رویایی در مهمانان ایجاد می کند. شما با اقامت در این هتل خیال می کنید برای چند روز به تاریخ سفر کرده اید و زندگی متفاوتی دارید. برای رزرو هتل عباسی می توانید از سامانه رسمی سفربازی استفاده کنید و اقامتی خاص با سفربازی را تجربه کنید.

لذت صرف غذا و نوشیدنی در مجموعه غذایی مهمانسرای عباسی اصفهان

هتل عباسی دارای رستوران های متعدد، کافی شاپ و سفره خانه می باشد که لذت صرف غذا و نوشیدنی را دو چندان می کند. فرض کنید در محیطی نشسته اید که به تاریخ ایران تعلق دارد و داستان هایی که ساختمان هتل به خود دیده است را در ذهن تصور می کنید. نوشیدن یک چای داغ در فضای این چنینی می تواند طعم خیالتان را دل انگیزتر کند.

سالن صبحانه هتل عباسی اصفهان

رستوران چهل ستون، رستوران چشم انداز، کافی شاپ نقش جهان، سالن صبحانه، سفره خانه سنتی و چای خانه سنتی در هتل عباسی قرار گرفته اند و در تمامی طول سال از مهمانان گرامی پذیرایی به عمل می آورند. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، نوشیدنی های گوارای سرد و گرم، کیک، دسر و… در این مجموعه تهیه شده و در اختیار همگان قرار داده می شوند. به این ترتیب، از دغدغه تهیه وعده های غذایی رها می شوید و بهترین غذاها را در محیط هتل صرف می کنید. 

تالارهای و سالن های هتل عباسی اصفهان

در سالن ها و تالارهای مجلل هتل عباسی، نظاره گر هنر هنرمندانی می شوید که جزئیاتی ظرافتمندانه به جا گذاشته اند و بنایی چشم نواز خلق کرده اند. برگزاری انواع همایش، مراسم، عروسی، ضیافت، کنفرانس، نمایشگاه، رویداد و… در این سالن ها به بهترین شیوه انجام شده و همگان محو زیبایی هنر به کار رفته در آن ها می شوند. امکانات، ظرفیت، متراژ و تجهیزات هر کدام از سالن ها متفاوت بوده و برای برگزاری انواع خاصی از مراسم ها مناسب می باشد.

تالار عباسی، تالار آینه، تالار فیروزه، تالار مرمر، تالار زرین، تالار نقش جهان، تالار عالی قاپو، تالار سیمین و تالار سیما از جمله تالارهای هتل عباسی محسوب می شوند. حتی تماشای عکس های این تالارها نیز لذت قابل توجهی دارد؛ حضور در آن ها که می تواند به تجربه ای بسیار متفاوت و رویایی بدل شود. پیشنهاد می کنیم که برای برگزاری ضیافت های خود، تالارهای مهمانسرای عباسی را بررسی کنید و با انتخاب آن ها، مراسمی خارق العاده رقم بزنید.

سوئیت صفوی هتل عباسی اصفهان

مجموعه ورزشی هتل عباسی اصفهان

رزرو هتل های 5 ستاره می تواند امکانات مفرحی در سفر در اختیار شما قرار دهد. هتل پنج ستاره عباسی اصفهان دارای یک مجموعه آبی مجهز بوده که امکانات متنوعی دارد و نشاط و سرزندگی را برای افراد به ارمغان می آورد. این مجموعه شامل سالن بدنسازی، سالن ماساژ، استخر، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و… می باشد. سانس مخصوص بانوان صبح ها در نظر گرفته شده و عصرها به سانس آقایان اختصاص می یابد. با استفاده از امکانات مجموعه ورزشی مهمانسرای عباسی، آرامش خیال پیدا کنید و از استرس های زندگی دور شوید.

دسترسی هتل عباسی به جاذبه های اصفهان

این هتل زیبا و مجلل در بافت تاریخی شهر قرار گرفته که دسترسی خوبی برای سر زدن به جاذبه های مهم اصفهان به مهمانان می دهد. منار جنبان، کاخ هشت بهشت، میدان نقش جهان، سی و سه پل، عمارت چهل ستون، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله و… از جمله بناهای نزدیک به هتل می باشند که می توانید در کم تر از چند دقیقه خود را به آن ها برسانید. به علاوه، برای برنامه ریزی دقیق تر و مشاهده لیست جاذبه های دیدنی این شهر، می توانید راهنمای گردشگری شهر اصفهان را مطالعه و بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا