کسب و کارها

هتل صفائیه یزد، هتلی پنج ستاره در سرسبز‌ترین نقطه کویر!

رزروی هتلی خوب و باکیفیت جزو مواردی است که همه ما قبل از سفر به آن فکر می‌کنیم. اگر تمایل دارید که بهترین هتل‌ها و هر نوع اقامتگاه را در سراسر ایران رزرو کنید می‌توانید از بهترین مرجع تخصصی رزرو اقامتگاه یعنی سایت سفربازی استفاده کنید.

سفربازی یکی از وب‌سایت‌های مطرح در صنعت گردشگری است که با داشتن تیمی مجرب به صورت ۲۴ ساعته در کنار شماست تا سفری لذت بخش را تجربه کنید و اقامتی بی دردسر داشته باشید.

در این سایت شما می‌توانید هر نوع اقامتگاهی که مدنظر دارید را رزرو کنید. فرقی ندارد به کجای ایران قصد سفر داشته باشید هرجا که باشید از هتل گرفته تا اقامتگاه‌های بوم گردی در سفربازی قابل اجاره است.

حال اگر قصد سفر به شهر یزد را داشته باشید یکی از بهترین‌ هتل‌هایی که در این وب سایت می‌توانید رزرو کنید هتل صفائیه است.

هتل صفائیه یکی از بهترین هتل‌های شهر یزد و البته اولین هتل پنج ستاره این استان است. اگر قصد سفر به شهر یزد را دارید انتخاب هتل صفائیه جزو بهترین انتخاب‌هاست به این دلیل که هم در خوش آب و هواترین نقطه یزد واقع شده و هم دسترسی بسیار مناسبی به دیدنی‌های شهر یزد دارد.

در این نوشته قصد داریم که به صورت کامل به بررسی هتل صفائیه یزد بپردازیم و همچنین در ادامه به شما نشان دهیم که چطور می‌توانید به صورت اقتصادی با کمک سایت سفربازی این هتل زیبا را رزرو کنید.

پس اگر قصد سفر به شهر یزد را دارید با ما همراه شوید.

معرفی کامل هتل صفائیه یزد

اگر میخواهید به شهر یزد سفر کنید و تعریف هتل صفائیه یزد را از دوستان خود و یا هر جای دیگری زیاد شنیده‌اید و در حال حاضر می‌خواهید که درباره هتل صفائیه یزد بیشتر بخوانید تا با آن بیشتر آشنا شوید به صفحه درستی وارد شده‌اید.

در این نوشته به هر اطلاعاتی که شما درباره هتل صفائیه نیاز داشته باشید اشاره شده است و به صورت جامع به معرفی این هتل فوق العاده پرداخته است.  

در ابتدا خوب است که نگاهی به موقعیت جغرافیایی این هتل زیبا بپردازیم و با منطقه صفائیه بیشتر آشنا شویم.

هتل صفائیه در کجا قرار گرفته است؟

هتل صفائیه یکی از بهترین هتل‌‌ها و مشهور‌ترین هتل‌‌های شهر یزد است که در منطقه صفائیه قرار گرفته. اگر کمی با یزد آشنا باشید می‌دانید که صفائیه به نوعی بالا شهر یزد به حساب می‌آید و از نظر آب و هوایی بهترین نقطه شهر است.

در فصل بهار دیدن این منطقه واقعا رویایی است. تنها کافی است که سوار ماشین خود شوید و در کوچه و پس کوچه‌های آن رانندگی کنید تا متوجه شوید که تا به چه اندازه این منطقه از یزد زیباست.

وجود چنان فضای سرسبزی در شهری مثل یزد که شهری کویری به حساب می‌آید از هر نظر حیرت انگیز است. منطقه صفائیه ویلا‌‌ها و باغ‌های زیادی دارد که حتی دیدن آن‌ها نیز لذت‌بخش است.

تقریبا یزدی‌های زیادی در عصرهای بهاری یا حتی در شب‌های تابستان ترجیح میدهند وقت خود را در این منطقه از شهر سپری کنند.

از آنجایی که صفائیه جزو بهترین نقاط شهر یزد است تقریبا همه نوع امکاناتی در این منطقه متمرکز شده است، از بهترین کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها گرفته تا پاساژها و مغازه‌های شیک که می‌توانید در آن‌ها به خرید بپردازید و تفریح کنید.

حتی اگر عاشق سینما و فیلم دیدن هستید در نزدیکی صفائیه و در خیابان شهید قندی، یکی از بهترین و مجهزترین سینماهای شهر یزد قرار دارد که نام آن پردیس سینمایی تک صفائیه است. در این سینما آخرین فیلم‌هایی که در سراسر ایران بر روی پرده است به نمایش گذاشته می‌شود.

در صفائیه یک پارک بزرگ هم وجود دارد که از محبوب‌ترین پارک‌های شهر یزد است این پارک که نامش بوستان آزادی است همه نوع امکاناتی در خود دارد و برای وقت گذراندن با خانواده یک گزینه بسیار خوب است. این پارک دقیقا در مقابل هتل صفائیه قرار دارد.

حال که با موقعیت مکانی منحصر به فرد این هتل آشنا شدید اجازه دهید که نگاهی به خود هتل داشته باشیم.

با هتل صفائیه یزد و امکاناتش بیشتر آشنا شوید

معماری هتل صفائیه یزد به مانند باقی‌ هتل‌های مطرح یزد به صورت سنتی طراحی شده و حال و هوای نوستالژی خاصی دارد.

با اینکه طراحی این هتل سنتی است اما امکانات مدرن و شیکی را در اختیار میهمانان خود قرار داده است. هتل صفائیه یزد خود نیز در یکی از باغ‌های زیبای شهر یزد قرار گرفته و فضای سرسبزی دارد.

جالب است که بدانید هتل صفائیه عضوی از مجموعه ‌هتل‌های پارسیان است. مجموعه هتل‌های پارسیان یکی از مطرح‌ترین هلدینگ‌های هتل داری ایران می‌باشد که در سال ۱۳۷۴ فعالیت خودش را شروع کرده و در حال حاضر ۲۲ هتل را در اختیار دارد.

هتل پارسیان صفائیه یزد ۳ بخش متفاوت دارد، هتل جدید، هتل قدیم و هتل فاز.

بیایید تا در ادامه نگاهی به هر کدام از این بخش‌ها بندازیم.

هتل قدیم

هتل قدیم در سال ۱۳۳۵ ساخته شده. به همین خاطر هم هست که به آن هتل قدیم می‌گویند. زمانی که قصد ساخت این هتل را داشتند یکی از بهترین باغ‌های منطقه صفائيه را انتخاب کردند و هتل صفائیه را بنا کردند سر همین ماجرا هم بود که هتل قدیم به هتل باغ نیز معروف شد. این بخش از هتل صفائیه ۴۶ ویلا دارد که بسیار جذاب و زیبا هستند.

جالبه که بدانید این بخش از هتل صفائیه در سال ۱۳۹۲ به صورت کامل بازسازی شده تا با امکانات مدرن امروزی مجهز شود و رفاه بیشتری را برای میهمانان خود به ارمغان بیاورد.

هتل فاز

بعد از گذشت حدودا ۳۰ سال مدیریت مجموعه هتل صفائیه تصمیم می‌گیرد که ساختمان دیگری به هتل صفائیه با نام هتل فاز اضافه کند. این هتل در سال ۱۳۸۷ ساخته می‌شود و در دو فاز ۱ و ۲ در اختیار مسافران این هتل قرار می‌گیرد.

هر کدام از این ساختمان‌ها ۲ طبقه دارند و ۲۲ واحد اقامتی در آن‌ها طرحی شده. ایده طراحی این مجموعه به این صورت بوده که حیاطی بزرگ در وسط باشد و دور تا دور آن به وسیله ساختمان‌ها احاطه شده باشد.

هتل جدید

هتل جدید، جدید‌ترین بخش از هتل صفائیه است که در سال ۱۳۸۶ ساخته شده و به این مجموعه زیبا اضافه شده.

هتل جدید از سه بخش تشکیل شده و در مجموع ۱۰۵ واحد اقامتی دارد.

در بین سه بخشی که معرفی شد فاصله بسیار کمی موجود است تا نقل و انتقال مسافران به آسانی صورت گیرد.

هتل صفائیه با داشتن این سه بخش به نوعی معماری مدرن و سنتی را با هم تلفیق کرده و زیباترین هتل شهر یزد را به وجود آورده است.

اقامت در این هتل برای هر کسی جذاب و دلپذیر است و سالانه هزاران گردشگر هتل صفائیه را برای اقامت و گشت و گذار در شهر یزد انتخاب می‌کنند.

حال که با بخش‌های مختلف این هتل آشنا شدید زمان آن فرا رسیده که نگاهی هم به امکانات هتل صفائیه داشته باشیم.

نگاهی به امکانات هتل صفائیه یزد

همانطور که میدانید هتل صفائیه یک هتل پنج ستاره است پس قاعدتا انتظار می‌رود که مجهزترین و کامل‌ترین امکانات رفاهی را در اختیار داشته باشد، که در واقعیت هم همین گونه است.

در این هتل شما می‌توانید به فروشگاه صنایع دستی، دستگاه ATM ، اتاق عقد، پارکینگ اختصاصی، بانک، نمازخانه، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، روم سرویس، صرافی، اتاق اتو، تاکسی سرویس و… دسترسی داشته باشید.

این امکانات جزو امکانات عمومی هتل به حساب می‌آیند. در محوطه خارج از هتل نیز فضای سبز مناسب و همینطور محوطه‌ای ویژه برای دوچرخه سواری و همچنین پیاده روی تعبیه شده است.

از دیگر امکانات هتل صفائیه می‌شود به سالن اسپا و همچنین زمین اسکیت نیز اشاره کرد. در کنار این دو مجموعه که برای تفریح و لذت میهمانان ایجاد شده گیم نتی نیز تعبیه شده تا کسانی که دوستدار بازی‌های ویدیویی هستند از بازی کردن لذت ببرند و در طول اقامت خود در شهر یزد خاطرات خوشی را ثبت کنند.

در این هتل شما در هر قسمتی که باشید دسترسی خوبی به اینترنت پرسرعت دارد پس نیازی نیست که نگران خرید بسته‌های اینترنتی باشید.

از آنجایی که در این هتل سلیقه و فکر بسیار زیادی خرج شده است،‌ مدیران هتل به فکر سالمندان و معمولان هم بوده‌اند و هتل را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که مناسب این دسته از افراد هم باشد و نهایت رفاه برای آن‌ها در طول اقامتشان تامین شود.

در کنار تمام امکاناتی که معرفی شد این هتل، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مجهز و بسیار با کیفیتی دارد.

تنوع غذایی در رستوران‌های هتل صفائیه به شدت بالاست و شما می‌‌توانید به هر نوع غذایی که دوست داشته باشید دسترسی پیدا کنید.

اجازه دهید تا از نزدیک با رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل صفائیه آشنا شویم:

نگاهی به کافی شاپ‌ها و رستوران‌های هتل صفائیه

اولین رستورانی که در این مجموعه قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم رستوران چهار سوق هتل صفائیه می‌باشد. این رستوران در طبقه همکف هتل جدید قرار دارد و به صورت بوفه در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته.

در این رستوران شما می‌توانید هر نوع غذای ایرانی یا فرنگی را سفارش دهید. از معروف‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به بیف استروگانف، انواع پیتزا، فیله مرغ سوخاری، کباب بره و کباب بختیاری اشاره کرد.

طراحی این رستوران به گونه‌ای است که فضایی بسیار صمیمی دارد و حس آرامش را به شما و همراهانتان القا می‌کند.

پس از صرف غذا در رستوران چهار سوق می‌توانید به کافی شاپ کلاه فرنگی هتل صفائیه بروید. این کافی شاپ در طبقه اول هتل جدید قرار گرفته و حدودا تا ۷۰ نفر ظرفیت دارد.

کافی شاپ کلاه فرنگی طراحی منحصر به فرد و سنتی‌ای دارد که می‌تواند برای شما نوستالژی باشد و شما را به یاد قهوه‌خانه‌های سنتی بیندازد.

منوی این کافی شاپ به قدری متنوع است که در آن هر نوع دمنوش یا قهوه و شیرینی را می‌توانید سفارش دهید.

در حیاط هتل پارسیان صفائیه کافی شاپ دیگری قرار دارد به نام کافی شاپ آلما. این کافی شاپ فضای مدرن و شیکی دارد که دیوار‌های آن کاملا شیشه‌ای است. این کافی شاپ به درد کسانی می‌خورد که عاشق فضاهای امروزی هستند و البته کسانی که دلشان لک زده برای یک فست فود خوشمزه!

یکی دیگر از رستوران‌های هتل صفائیه رستوران چوبی است.

این رستوران از آنجایی که دیوار به دیوار رستوران چهار سوق است برای ارائه خدمت به میهمانانش از بوفه‌های رستوران چهار سوق استفاده می‌کند. در کنار رستوران چوبی و چهار سوق سالن چند منظوره نارین قرار دارد که محیط دلنشینی دارد و معمولا برای برگزاری جشن‌های خودمانی و همینطور مراسم‌های کاری مورد استفاده قرار میگیرد.

بوفه صبحانه هتل پارسیان صفائیه یزد

برای شروع یک روز لذت بخش یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید صرف یک وعده صبحانه کامل است.

اگر به وعده صبحانه اهمیت می‌دهید و صبحانه خود را همیشه کامل می‌خورید پیشنهاد می‌شود که حتما از صبحانه‌های هتل صفائیه استفاده کنید و لذت ببرید.

موادی که برای تهیه صبحانه در این هتل به کار می‌رود همه از بهترین‌ها و باکیفیت‌ترین هاست.

از آنجایی که صبحانه این هتل به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود همه نوع غذایی در اختیارتان هست. از صبحانه گرم گرفته که شامل نیمرو، املت، تخم مرغ، فلافل، خوراک عدسی یا لوبیا، سیب زمینی و کله جوش یزدی می‌شود، تا صبحانه سرد که شامل پنیر، کره، مربا، حلوی شکری، کیک یزدی و… می‌شود.

اگر دوست دارید کنار صبحانه خود نوشیدنی هم میل کنید می‌توانید از نوشیدنی‌هایی که آماده شده مثل انواع آبمیوه، چای و دمنوش،‌ نسکافه، شیر و شیر کاکائو و حتی شربت چهار تخم نیز نوش جان کنید.

جا دارد در انتهای این بخش که پرونده رستوران‌ها و کافی شاپ‌های این مجموعه را باز کرده‌ایم اشاره هم به یکی از بهترین رستوران‌های شهر یزد که به هتل صفائیه چسبیده است نیز بکنیم.

رستوران یکی از مطرح‌ترین رستوران کافی شاپ‌های شهر یزد است که کیفیت غذای فوق العاده‌ای دارد و تقریبا همه یزدی‌ها صرف غذا در رس‌توران را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

فضای این رستوران به شدت خاص و زیباست و در معماری آن سلیقه بسیاری خرج شده است. منوی رستوران موقعی که جلوی شما قرار میگیرد متوجه می‌شوید که چه تنوع زیادی دارد و از طرفی غذاهای متنوع و جدیدی دارند که به احتمال زیاد اسم آن‌ها را هیچ وقت نشنیده‌اید.

پیتزا‌های رستوران هم کیفیت بسیار خوبی دارد و پیشنهاد می‌کنیم که اگر عاشق پیتزا هستید حتما از پیتزا‌های این مجموعه سفارش دهید و نوش جان کنید.

حال بعد از بررسی کامل این هتل از منظر رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها بیایید نگاهی به دسترسی هتل صفائیه به دیدنی‌‌های شهر یزد بیندازیم.

هتل صفائیه یزد تا جاذبه‌های گردشگری شهر یزد چه قدر فاصله دارد؟

شهر یزد دیدنی‌های بسیار جذابی دارد که عمده آن‌ها در بافت قدیمی شهر قرار گرفته. تا بافت تاریخی شهر یزد از هتل صفائیه حدودا ۱۴ دقیقه راه است. زمانی که به بافت تاریخی برسید شما میتوانید در آنجا به مسجد جامع، میدان امیرچخماق، خانه‌های قدیمی، موزه‌های جذاب و… دسترسی داشته باشید.

جا دارد که به این نکته نیز اشاره کنم که شیرینی‌پزی‌های معروفی هم در این نقطه از شهر قرار داره که می‌توانید از آن‌های شیرینی‌های معروف یزدی را بخرید و نوش جان کنید.

هتل صفائیه تا فرودگاه هم ۱۵ دقیقه فاصله دارد و تا راه آهن ۱۳ دقیقه اما اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید فاصله آن تا پایانه مسافربری یزد کمی زیاد است و حدودا ۲۰ دقیقه طول میکشد که از هتل صفائیه به اتوبوس خود برسید.

یکی دیگر از دیدنی‌های شهر یزد که در نزدیکی هتل پارسیان صفائیه قرار دارد آتشکده زرتشتیان است که تقریبا یک خیابان بالاتر از هتل صفائیه قرار دارد.

شهر یزد نسبت به کلان‌ شهرهای ایران مساحت کمتری دارد و به همین جهت است که از یک دیدنی تا دیدنی دیگر فاصله چندانی با ماشین شخصی وجود ندارد و هر جای یزد که باشید می‌توانید به راحتی و با سرعت از یک سمت به سمت دیگر بروید.

لازم به ذکر است که اگر تمایل به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی شهر یزد دارید در این شهر تنها خطوط اتوبوس واحد فعال است و خبری از مترو نیست.

حال که به صورت کامل با هتل صفائیه آشنا شده‌اید وقت آن رسیده که به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می‌شود در این هتل زیبا به صورت اقتصادی اتاقی رزرو کرد و یک سفر هیجان انگیز به یزد را آغاز کرد؟

رزرو اتاق‌های هتل صفائیه یزد با سایت سفربازی

اگر از این هتل خوشتان آمده و قصد دارید در سفر خود به شهر یزد در هتل پنج ستاره پارسیان صفائیه اقامت داشته باشید می‌توانید از طریق سایت سفربازی اقدام به رزرو این هتل کنید.

همانطور که در ابتدای این نوشته اشاره شد سایت سفربازی در اصل سامانه رزرو هتل و هر نوع اقامتگاه است که در سراسر ایران می‌تواند برای شما اقامتگاه پیدا کند.

اما این سایت سفربازی دقیقا چطور کار می‌کند؟

برای استفاده از خدمات سایت سفربازی پس از اینکه وارد صفحه اصلی آن شدید به بخش جستجو می‌روید و نام هتل، اقامتگاه و یا حتی شهری که قصد سفر به آن را دارید جستجو می‌کنید.

برای مثال اگر می‌خواهید یکی از اتاق‌های هتل صفائیه را رزرو کنید تنها کافی است نام هتل صفائیه یزد را جستجو کنید یا حتی اگر به دنبال هتل‌های دیگری در شهر یزد هستید می‌توانید عبارت یزد را در بخش جستجو وارد کنید.

بعد از این مرحله از شما درباره تاریخ سفرتان پرسیده می‌شود. این مرحله را هم می‌توانید تکمیل کنید هم می‌توانید از آن بگذرید کاملا بستگی به خودتان دارد. ولی در صورتی که تاریخ را مشخص کنید هتل‌ها یا اقامتگاه‌هایی که در تاریخ مد نظر شما پر شده‌اند را دیگر به شما نشان نخواهد داد و لیست نمایشی،‌ لیستی محدودتر خواهد بود.

اگر اسم هتل یا اقامتگاه را جستجو کرده باشید به صفحه اخصاصی آن اقامتگاه منتقل می‌شوید. از آنجا می‌توانید درباره آن هتل اطلاعات بسیاری کسب کنید. از اتاق‌ها و امکانتشان گرفته تا اطلاعاتی کلی درباره خود هتل. همچنین می‌توانید لوکشین هتل را نیز در سایت مشاهده کنید.

بعد از انتخاب اتاق مد نظر مراحل ثبت اطلاعات را باید طی کنید تا رزرو اتاق شما نهایی شود.

اما اگر شما در ابتدا و در بخش جستجو به جای نام اقامتگاه نام شهر را جستجو کرده باشید،‌ در این صورت یک لیست کامل از تمام اقامتگاه‌های آن شهر برای شما به نمایش در می‌آید. این لیست می‌تواند شامل هتل، آپارتمان، سوئیت، خانه‌‌های بوم گردی و… باشد.

شما این لیست را با توجه به فیلترهای مختلفی که در اختیارتان هست می‌توانید محدود کنید.

برای مثال می‌توانید مشخص کنید که چه امکانات خاصی مد نظرتان هست یا اینکه تمایل دارید در چه بازه قیمتی‌ای اقدام به رزرو اقامتگاه کنید.

اگر قصد رزرو هتل ارزان را داشته باشید می‌توانید از طریق همین فیلترها در ابتدا، هتل‌های شهر یزد را انتخاب و سپس بازه قیمتی خود را مشخص کنید تا به ارزان‌ترین هتل‌های شهر یزد برسید.

بعد از پیدا کردن اقامتگاه مد نظر خود می‌توانید بر روی آن کلیک کنید و اطلاعات کامل آن را مشاهده کنید و در نهایت با ثبت اطلاعاتتان مراحل رزرو اقامتگاه خود را تکمیل کنید.

جا دارد که به این نکته نیز اشاره کنیم که پشتیبانی سایت سفربازی به صورت ۲۴ ساعته در تمامی مراحل رزرو اقامتگاه تا تحویل و ترک آن در کنار شماست تا شما سفری راحت و بی‌دردسر را تجربه کنید.

قبل از اینکه این نوشته را به پایان برسانیم خبری خوش برایتان داریم.

اگر شما در شهر محل سکونت خود اقامتگاهی دارید که تمایل به اجاره دادن آن به مسافران دارید می‌توانید تبدیل به یکی از میزبانان سایت سفربازی شوید.

برای مثال کسانی که به دنبال اجاره اینترنتی سوئیت هستند می‌تواند از طریق سایت سفربازی سوئیت یا آپارتمان شما را ببینند و آن را رزرو کنند.

این سبک درآمدزایی بسیار آسان‌تر از روش‌های سنتی است و پتانسیل درآمدزایی بیشتری هم دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تنها کافی است سری به سایت سفربازی بزنید و درباره میزبان شدن در این سایت بیشتر بخوانید.

سخن پایانی

این نوشته هم به پایان رسید و امیدواریم که از خواندن آن لذت برده باشید.

اگر همین روزها قرار است که به شهر یزد سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری هم به مجله گردشگری سفربازی بزنید و مطالبی که در آنجا برای افزایش اطلاعات شما نسبت به شهرهای مختلف نوشته شده است را مطالعه کنید تا با دیدنی‌های شهر تاریخی و زیبای یزد بیشتر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا