کسب و کارها

مواد غذایی رو گرون نخر! بهترین روش خرید ارزان محصولات سوپرمارکتی

مواد غذایی رو گرون نخر! بهترین روش خرید ارزان محصولات سوپرمارکتی
مواد غذایی رو گرون نخر! بهترین روش خرید ارزان محصولات سوپرمارکتی

برخی محصولات هستند که در زمان مواجه با مشکلات مالی می‌‌توانیم خرید آن‌ها را کاهش بدهیم؛ اما غذا و مواد غذایی بخش ضروری زندگی ما هستند. در واقع نرسیدن مواد غذایی ضروری به بدن ما می‌‌تواند آسیب‌های سلامتی جدی به همراه داشته باشد. از طرفی دیگر، وضعیت بد اقتصادی جامعه و تورم رو به رو شد این بخش از اقلام مصرفی را هم درگیر کرده و دائما با افزایش قیمت مواد غذایی مواجه می‌‌شویم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله چند راهکار مانند کد تخفیف برای خرید ارازن تر این محصولات در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این روش‌ها قدری قدرت خرید شما را افزایش بدهند.

خرید با کد تخفیف، راحت ترین راه برای تهیه ارزان اقلام سوپر مارکتی

به طور کلی، دریافت کد تخفیف برای خرید ارزان تر هر نوع محصول و یا خدماتی می‌‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. حالا اگر از این کد‌ها برای خرید اقلام پر مصرفی مانند مواد غذایی استفاده کنید بدیهی است که سود حاصل از خرید برای شما افزایش خواهد داشت. کد­های تخفیف توسط فروشگاه های مختلف در جهت بهبود شرایط خرید برای کاربران تعریف شده و در اختیار آن­ها قرار می گیرد. استفاده از این کد ها هیچ محدودیتی برای هیچ یک از خریداران ندارد و همین موضوع این روش را به یک راهکار جذاب برای خریدی ارازن تر تبدیل می کند.

خرید آنلاین مواد غذایی با کد تخفیف دیجی کالا جت

یکی از جذاب ترین پلتفرم‌های در دسترس برای خرید مواد غذایی و انواع کالا‌های سوپر مارکتی دیجی کالا جت است. در دیجی کالا می‌‌توانید هر نوع ماده غذایی که نیاز دارید را به راحتی و در کم ترین زمان ممکن از فروشگاه‌های اطراف خود تهیه کنید. همه محصولات سوپر مارکتی، گوشت و مرغ، نان تازه، میوه و سبزی، شیرینی و آجیل را در این مجموعه با تنوع بالا قابل خریداری هستند.

یکی از مهم ترین ویژگی‌های این فروشگاه محبوب ارسال سریع سفارشات است. چیزی که دیجی جت را به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل می‌‌کند، امکان خرید کلیه محصولات آن با قیمت‌های ویژه است. برای تجربه یک خرید مقرون به صرفه و لذت بخش از این مجموعه تنها چیزی که نیاز دارید کد تخفیف دیجی کالا جت خواهد بود. با اعمال این کد تخفیف هزینه خرید شما به طرز شگفت انگیزی کاهش می‌‌یابد. تنها نکته ای که باید رعایت کنید، اختصاصی بودن کد های تخفیف است. یعنی هر کد برای خرید ویژه ای تعریف شده و هنگام دریافت کد ها باید حواستان به شرایط تعیین شده باشد.

کد تخفیف باسلام، ارگانیک و ارزان

اگر از آن دسته افرادی هستید که ارگانیک بودن مواد غذایی برایتان اهمیت دارد می‌‌توانید خرید خود را از مجموعه با سلام انجام دهید. با سلام تنها یک فروشگاه نیست بلکه یک بازار آنلاین بزرگ است. در این بازار هر فروشنده غرفه مخصوص به خود را دارد و به راحتی می‌‌توانید هر نوع کالایی که نیاز دارید را از تولید کنندگان و فروشندگان معتبر و محلی خریداری کنید. در این مجموعه به راحتی بگردید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و در نهایت با انتخابی هوشمندانه خریدی مقرون به صرفه را ممکن سازید. فراموش نکنید که در خرید از این بازار می‌‌توانید از کد تخفیف با سلام نیز استفاده کرده و هزینه کم تری بپردازید.

ویژگی جذابی که با سلام را از سایر فروشگاه‌های آنلاین ایرانی جدا می‌‌کند این است که در بازار بزرگ، می‌‌توانید هر چیزی با به طور مستقیم از تولید کننده خریداری کنید. این موضوع در مورد مواد غذایی اهمیت ویژه ای دارد. چرا که علاوه برحذف واسطه‌ها و در نتیجه کاهش قیمت محصول، می‌‌توانید از سلامت مواد خریداری شده نیز مطمئن تر باشید.

کد تخفیف دیجی کالا جت
کد تخفیف دیجی کالا جت

تخفیف اسنپ فود، انتخابی راه گشا

یکی از ساده ترین روش‌ها برای تجربه خرید سوپر مارکتی مقرون به صرفه مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین فعال در این حوزه است. فروشگاه‌های آنلاین معمولاً قیمت‌های به صرفه تری را برای محصولات خود تعیین می‌‌کنند. علاوه براین در پلتفرم‌های فروش آنلاین می‌‌توانید قیمت و ویژگی‌های تعداد زیادی محصول را با هم مقایسه کرده و در نهایت با جمع بندی اطلاعات به دست آمده یک انتخاب اقتصادی و صحیح داشته باشید. به علاوه، در فروش آنلاین امکان تخفیف گرفتن و خرید در جشنواره‌های مختلف بسیار بیشتر است.

به طور مثال، اگر برای خرید مواد غذایی مورد نیاز خود به اسنپ فود مراجعه کنید، همه این مزایا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. توجه کنید که اسنپ فود در زمینه فروش غذا فعال است و امکان سفارش وعده‌هایی غذایی متنوع را به شما می‌دهد. البته، بسیاری از محصولات دیگر را نیز می‌‌توانید در این فروشگاه تهیه کنید. به عنوان نمونه، نان تازه، میوه و سبزیجات، آجیل، محصولات پروتئینی و .. را می‌‌توانید در این پلتفرم از فروشندگان مختلف خریداری کنید. به یاد داشته باشید که با کد تخفیف اسنپ فود خرید همه این محصولات با قیمت کم تر برای شما ممکن خواهد بود.

در این پلتفرم می‌‌توانید از فروشنده‌های مختلف خرید کنید. فرقی ندارد که قصد داشته باشید غذاهای ایرانی و خارجی را از رستوران و فست فودهای اطراف سفارش دهید یا بخواهید از دیگر اقلام اسنپ فود استفاده کنید. در هر حال، دست شما برای خرید با تخفیف باز است. این موضوع به معنی امکان مقایسه محصولات و قیمت‌ها و سپس تجربه خریدی به صرفه و هوشمندانه خواهد بود. این موارد در کنار هم اسنپ فود را به یک انتخاب مناسب برای خرید اینترنتی مواد غذایی تبدیل می‌‌کند. علاوه بر این تخفیف‌های جذاب، بد نیست نکاتی که در ادامه ذکر می‌شود را هم برای خرید ارزان غذا و مواد غذایی در نظر داشته باشید.

قیمت بالا لزوماً به معنی کیفیت بهتر نیست

یکی از نکات مهمی‌‌که برای خرید مقرون به صرفه تر از سوپر مارکت‌ها باید در نظر داشته باشید این است که لزوماً محصولی که دارای قیمت بالا تر است انتخاب بهتری نیست. معمولاً محصولاتی از که برند‌های مطرح و معروف هستند، قیمت‌های بالاتری دارند. این در حالی است که گاهی ممکن است کیفیت آن‌ها از محصولات مشابه با برند‌های معمولی تر نیز کم تر باشد. با کمی ‌‌پرس و جو درباره محصول مورد نظر خود و برند‌های تولید کننده آن می‌‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از مزیت‌های خرید آنلاین این است که می‌‌توانید از نظرات سایر خریداران برای انتخاب هوشمندانه بهره مند شوید. مثلاً اگر نمی‌‌دانستید محصول مورد نیاز شما از کدام برند کیفیت بهتری دارد، تنها کافی است نظرات مربوط به آن محصول را مطالعه کرده و پس از آن نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

مواد غذایی که نمی‌شناسید را به میزان کم بخرید

بسیار پیش می‌‌آید که یک خوراکی جدید در فروشگاه نظر شما را به خود جلب کند. دلیل این جلب توجه ممکن است شکل ظاهری، ترکیبات و یا هر چیزی دیگری باشد. نکته ای که در یک خرید اقتصادی باید حتماً رعایت کنید این است که محصول جدید را به کم ترین میزان ممکن خریداری کنید. این خرید شما بیشتر جنبه تست کردن دارد و اگر راضی بودید بعداً می‌‌توانید مقدار بیشتری از آن محصول را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که این موضوع حتی درباره محصولاتی که قبلاً آن‌ها را از برند متفاوتی خریداری کرده اید هم صدق می‌‌کند. یک ماده غذایی مشخص که توسط برند‌های مختلف تولید شده باشد، به احتمال زیاد از لحاظ کیفیت و طعم متفاوت خواهد بود. به همین خاطر بهتر است تجربه قبلی خرید خود را دلیل منظقی برای خرید حجم زیادی از یک محصول ندانید.

کد تخفیف اسنپ فود
کد تخفیف اسنپ فود

لیست خرید داشته باشید

یکی از روش‌های بسیار موثر برای داشتن خریدی مقرون به صرفه و هوشمندانه تهیه لیست خرید است. قبل از مراجعه به فروشگاه و یا افزودن محصولات به سبد خرید خود در یک خرید آنلاین ابتدا لیستی از همه محصولات مورد نیاز خود تهیه کنید. در تهیه لیست بهتر است موادی که خرید آن‌ها ضرورت بیشتری دارد را دارد را در اول لیست قرار دهید. به این ترتیب می‌‌توانید مطمئن باشید که همه اقلام ضروری را تهیه کرده اید. در نهایت اگر بودجه ای که برای این کار کنار گذاشته اید تمام نشد، می‌‌توانید خرید محصولاتی که چندان مورد نیاز شما نیستند را با آن انجام دهید.

علاوه بر این، داشتن لیست خرید مشخص از گیج شدن شما جلوگیری می‌‌کند. به این معنی که با وارد شدن به مرکز خرید و یا سایت مورد نظر دقیقاً می‌‌دانید که باید سراغ چه محصولاتی بروید. به این ترتیب از خرید محصولات اضافی و هدر دادن پول خود جلوگیری خواهید کرد.

در هنگام گرسنگی خرید نکنید

یکی از روش‌هایی که شاید برای شما جالب باشد، پرهیز از خرید کردن در هنگام گرسنگی است. شاید این موضع در ابتدا چندان جدی در نظر گرفته نشود؛ اما واقعا تاثیر گذار خواهد بود. زمانی که گرسنه هستید و برای خرید مواد غذایی اقدام می‌‌کنید به طور ناخودآگاه تمایل دارید که خوراکی‌های بیشتری تهیه کنید. این موضوع در مواقعی باعث می‌‌شود که محصولات اضافی و نه چندان مفیدی تهیه کنید و یا میزان مواد غذایی خریداری شده شما از نیازتان بیشتر باشد. در هر دو مورد هزینه‌های خود را افزایش داده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا