تاریخچه

شرکت پیمتاش (Pimtash)

پیمتاش نام یک شرکت بزرگ ترکیه ای است که در زمینه تولید لوله و اتصالات پلاستیکی مشغول به فعالیت است. شرکت پیمتاش(pimtas turkey)  در سال 1972 میلادی در شهر استانبول ترکیه تاسیس شد. پس از گذشت نیم قرن تجربه در عرصه ی تولید انواع لوله ها و اتصالات مرغوب و باکیفیت، اکنون شرکت پیمتاش محصولات خود را به بیش از 100 کشور دنیا صادر می کند و نمایندگی ها بسیاری را در سراسر دنیا دارد. کشور ایران نیز جزو مهمترین وارد کننده های محصولات این شرکت است.

نمایندگی های پیمتاش در ایران

مجموعه ییمتاش ایران

شرکت پیمتاش ترکیه، نمایندگی های زیادی در کشور ایران دارد. یکی از برترین نمایندگی های این شرکت، مجموعه ی پیمتاش ایران است که نزدیک به ده سال است در زمینه ی واردات اتصالات و لوله های Upvc مشغول به فعالیت است.می توانید تمامی محصولات شرکت بزرگ پیمتاش را از مجموعه ی پیمتاش ایران با مناسب ترین قیمت سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. مجموعه ییمتاش ایران در تهران خیابان خیام شمالی واقع است و از طریق وبسایت Pimtash.ir می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و سپس سفارش دهید.

شرکت اطلس موج آبتین

شرکت اطلس موج نیز یکی دیگر از برترین وارد کنندگان محصولات شرکت پیمتاش ترکیه است. مجموعه ی اطلس موج آبتین در سال 1393 با بهره گیری از دانش فنی و تجربه ی فراوان مجموعه در زمینه ی سیستم های تصفیه استخر تاسیس شد. این شرکت یکی از مهم ترین وارد کنندگان لوله و اتصالات UPVC و تجهیزات استخری از شرکت پیمتاش است. برای مشاهده ی محصولات پیمتاش و ثبت سفارش از اطلس موج، می توانید به وبسایت این شرکت به آدرس Atlasmouj.com مراجعه و یا با شماره ی 02186082408 با کارشناسان این مجموعه برای خریدی مطمئن تماس حاصل نمایید.

شرکت پیمتاش چه محصولاتی تولید می کند؟

همانطور که اشاره کردیم، شرکت پیمتاش ترکیه تولید کننده لوله و اتصالات پلاستیکی است. این شرکت محصولات تولیدی خود را با استفاده از متریال های گوناگونی مانند پلی پروپیلن(Upvc)، PVC ، PP و HDPE یا پلی اتیلن تولید می کند. محصولات تولیدی این شرکت بسیار متنوع هستند و به عنوان مثال می توان از لوله های آبرسانی، انواع سه راهی ها، انواع مختلف تبدیل ها، رینگ ها و فلنچ ها، درپوش های مختلف، مغزی ها، انواع مختلف زانویی ها، شیرهای توپی مختلف و … نام برد. برای اطلاع از محصولات ارائه شده ی این شرکت می توانید به وبسایت اطلس موج مراجعه کنید.

علاوه بر موارد بالا، شرکت پیمتاش در عرصه ی تولید لوله ها و تجهیزات استخری نیز فعالیت گسترده ای دارد و جزو مطرح ترین برندها در این حوزه است و در آسیا بی رقیب است.این شرکت محصولات بسیار مقاومی را تولید می کند. به عنوان مهم ترین محصولات تولید شده ی پیمتاش در زمینه ی تجهیزات استخری می توان به : پمپ های تصفیه ی استخری، نازل ها، انواع مختلف فیلترهای شنی، مواد ضدعفونی کننده ی استخر، جاروهای استخری و … اشاره کرد.

قیمت محصولات شرکت پیمتاش چگونه است؟

محصولات شرکت پیمتاش در ایران با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. با توجه به نوسانات قیمت در بازار ایران، قیمت محصولات شرکت پیمتاش نیز ممکن است دچار تغییرات شوند. اگر می خواهید از قیمت محصولات پیمتاش مطلغ شوید، برای اطلاع از تغییرات قیمتی و قیمت هر کدام از تولیدات شرکت پیمتاش، میتوانید به وبسایت اطلس موج و یا مجموعه ی پیمتاش ایران مراجعه کنید.

استفاده از محصولات پیمتاش چه مزایایی دارد؟

محصولات شرکت پیمتاش، نسبت به سایر محصولات مزیت هایی دارند. لوله کشی با استفاده از تجهیزات شرکت پیمتاش باعث کاهش هزینه های شما می شود. همچنین نصب اتصالات پیمتاش بسیار آسان و سریع می باشد. محصولات این شرکت عمر زیادی دارند و هیچ گاه دچار زنگ زدگی نمی شوند. در طراحی و تولید محصولات تنوع زیادی وجود دارد و گزینه ها ی مختلفی را برای خرید پیش رو خواهید داشت.

 محصولات پیمتاش (Pimtas) چه کاربردی دارند؟

با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات تولیدی شرکت پیمتاش، می توان حدس زد که کاربرد های مختلفی نیز داشته باشند. از محصولات پیمتاش می توانید در سیستم های لوله کشی آب وفاضلاب، استخرها، پارک های آبی و جکوزی ها، تصفیه خانه ها و موتورخانه ها، سیستم لوله کشی ساختمان های بسیار مرتفع، کارخانجات و صنایع پتروشیمی و شیمیایی، سیستم های آبیاری کشاورزی و… استفاده کرد. خلاصه  که از این محصولات می توان در جاهایی که نیاز به استفاده از لوله ها و اتصالات مقاوم و باکیفیت است، می توان استفاده کرد.

چرا شرکت پیمتاش؟

شرکت پیمتاش با بهره گیری از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی ها سعی در ساخت باکیفیت ترین محصولات دارد. امروزه لوله و اتصالات این شرکت به بیش از صد کشور جهان صادر می شود و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به دست آورده است. این شرکت یکی از معتبرترین تولید کنندگان لوله ها و اتصالات است و جایگاه بسیار ویژه ای در بین تولید کنندگان این محصولات دارد.پیمتاش از با کیفیت ترین مواد اولیه، سیستم های قالب بسیار پیشرفته، آزمایشگاه های بسیار مجهز و مهم تر از همه، نیروهای انسانی آموزش دیده و باتجربه برای ارتقای هرچه بیشتر محصولات تولیدی خود استفاده می کند. شرکت پیمتاش بسیار بزرگ است و زیربنای پوشیده ی آن بیش از 50 هزار مترمربع است. فضای باز این شرکت نیز 22 هزار متر مربع است و بیش از 350 نفر پرسنل متخصص و باتجربه در این شرکت مطرح مشغول به کار هستند.

چشم انداز شرکت پیمتاش

از بدو تاسیس این شرکت طولی نکشید که به برند مطرحی در زمینه ی تولید اتصالات پلاستیکی تبدیل شد. پیمتاش با تولید محصولات با کیفیت تبدیل به برندی قابل اطمینان برای مصرف کننده ها شد. شرکت پیمتاش، گواهینامه ها و استانداردهای مختلفی را اخذ کرده است. گواهینامه های ایزو 9001، TSE، WRAS، EN1452 که نشان دهنده ی اصالت و کیفیت بالای محصولات این شرکت هستند. یکی از اهداف شرکت پیمتاش به وجود آوردن تغییرات بزرگ به وسیله ی محصولات خود است اما هدف بزرگ و چشم انداز  این مجموعه ی بزرگ در درجه ی اول کسب رضایت مشتری با ارائه ی محصولات بسیار ممتاز و باکیفیت است. هدفی که تا به امروز در تحقق آن بسیار موفق عمل کرده است و حاصل آن محبوبیت روزافزون برند پیمتاش بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا