بیوگرافی

نکاتی برای خرید عطر و ادکلن اورجینال که باید بدانید!

خرید عطر و ادکلن اصل در بازار آشفته کشور، کار نسبتا سختی شده است. متاسفانه با افزایش قیمت ارز شاهد ورود نسخه‌های تقلبی از عطر و ادکلن‌ها و دیگر محصولات بوده ایم. برخی از افراد برای اینکه پول کمتری صرف کنند به سراغ این عطرهای فیک می‌روند اما مشکل از آنجایی شروع می‌شود که عده‌ای سودجو و کلاهبردار برای اینکه پول بیشتری به جیب بزنند، عطرهای تقلبی را به عنوان اورجینال به فروش می‌رسانند!

نکاتی برای خرید عطر و ادکلن اورجینال که باید بدانید!
نکاتی برای خرید عطر و ادکلن اورجینال که باید بدانید!

امروز در این مطلب قصد داریم نکاتی برای خرید عطر و ادکلن اورجینال به شما آموزش دهیم که دیگر هنگام خرید عطر و ادکلن مشکلی نداشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید تا مطالعه این نکات دسته اول را از دست ندهید!

چرا عطر می‌زنیم؟

استفاده از عطر و ادکلن به دلایل متعددی صورت می‌گیرد. این محصولات علاوه بر ایجاد بوی خوشبو که به خودمان و دیگران ارسال می‌کنند، دارای مزایای دیگری نیز هستند. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از عطر و ادکلن می‌توان به افزایش اعتماد به نفس، بهبود وضعیت روحی و افزایش جذابیت اشاره کرد.

همچنین، برخی عطرها دارای خواص آرامش‌بخش هستند که می‌توانند استرس را کاهش دهند. در نهایت، عطر و ادکلن می‌توانند به عنوان یک عنصر اصلی در ایجاد یک هویت شخصی و یادگاری برای دیگران عمل کنند و تجربه حسی خاصی را برای افراد فراهم کنند.

چرا قیمت عطر و ادکلن‌ها با هم فرق دارند؟!

اگر نگاهی به قیمت عطرهای موجود در بازار بیاندازید، این قیمت‌ها از ده‌ها هزار تومان شروع شده و تا ده‌ها میلیون تومان نیز می‌رسند! اما چه چیزی باعث این تفاوت فاحش قیمت شده است؟

اولین نکته‌ای که برای این تفاوت قیمت می‌توان به آن اشاره نمود، اصالت و اورجینال بودن عطر است. بدیهی است عطرهایی که توسط کمپانی‌های سازنده و با آزمایش‌های متعددی ساخته می‌شوند، در مقایسه با عطرهایی که با استفاده از اسانس‌های نامرغوب و بی‌کیفیت ساخته می‌شوند، قیمت بالاتری خواهند داشت.

دومین نکته که قیمت عطرها را در مقایسه با هم افزایش می‌دهد، برند آن عطر است؛ همانطور که در بازار موبایل، قیمت گوشی‌های برند اپل بالاتر از برندهای دیگر است، در بازار عطر و ادکلن‌ها نیز قیمت عطرهای برندهای مشهور همچون کرید، دیور، شنل، لالیک و … بالاتر خواهند بود.

ضرورت استفاده عطر و ادکلن اصل!

پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان به سراغ عطرهای تقلبی نروید؛ این عطرها با نام‌های دیگری همچون تستر، های کپی (High Copy)، طرح اصل، شرکتی و … در بازار موجود هستد اما به هیچ عنوان کیفیت عطرهای اصل را ندارند. علاوه بر این از لحاظ بهداشتی نیز عطرهای اصلی از مواد با کیفیت و زیر نظر سازمان بهداشت جهانی تولید می‌شوند و به همین دلیل مشکلی را برای سلامتی شما ایجاد نمی‌کنند.

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف خرید عطر اصل نمایید، می‌توانید به سراغ عطرهای سمپل و یا دستریز بروید که در حجم کوچکتری عرضه می‌شوند. این عطرها در صورتی که از یک جای معتبر خریداری شوند و واقعا اورجینال، تفاوتی با نسخه اصلی نخواهند داشت. راهکار دیگری که می‌توان توصیه کرد، خرید عطرهای اورجینال از برندهای کمتر شناخته شده است. در بخش‌های بعدی در این رابطه بیشتر صحبت کرده ایم.

مهم‌ترین نکاتی که برای خرید عطر و ادکلن اورجینال باید بدانید!

اگر قصد خرید عطر و ادکلن چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین را دارید، حتما این نکات را در نظر داشته باشید تا خرید بهتری را تجربه نمایید:

1) توجه به سلیقه خودتان

عطر و ادکلن‌ها همانند غذاها، فیلم و سریال‌ها، موسیقی و … یک چیز سلیقه‌ای هستند و ممکن است سلایق افراد با یک دیگر تفاوت داشته باشد. برای مثال طبق آمار به دست آمده معمولا بانوان به سراغ عطرهای ملایم و با رایحه شیرین می‌روند اما در مقابل آقایان ترجیح می‌دهند که به سراغ عطرهای با رایحه تند و تلخ و کمی سنگین بروند.

2) شناخت تمامی نت‌های عطر

اکثرا عطرها تشکیل شده از سه نت اولیه، میانی و پایانی هستند. نت‌های اولیه به محض اسپری کردن عطر به مشام‌تان می‌رسند و معمولا ماندگاری کمی دارند؛ پس از گذشت زمان نسبتا کوتاهی، نت‌های میانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های اولیه می‌شوند. در انتها پس از سپری شدن مدت طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند.

3) دقت به ماندگاری و پخش بو

عطرها با توجه به میزان اسانس به کار رفته در آن‌ها به پنج دسته تقسیم می‌شوند. بیشترین اسانس به کار رفته مربوط به غلظت پرفیوم است؛ بعد از آن به ترتیب غلظت ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوکلن و ادوفرش است. هر چه از غلظت پرفیوم به سمت غلظت ادوفرش حرکت می‌کنیم از ماندگاری عطر کاسته شده و به پخش بوی آن افزوده می‌شود.

پیشنهاد ما به شما برای اینکه عطرتان علاوه بر ماندگاری از پخش بوی خوبی نیز برخوردار باشد، خرید عطر با غلظت ادوپرفیوم و ادوتویلت است.

4) تست عطرهای جدید

اگر عطری که قصد خرید آن را دارید تا به حال تست نکرده اید، حتما آن را پیش از خرید تست نمایید تا از نت‌های بویایی، ماندگاری و پخش بوی آن مطلع شوید. خرید نسخه دستریز و سمپل بهترین انتخاب برای تست عطر پیش از خرید است.

معرفی 4 عطر اورجینال با کیفیت بالا و قیمت مناسب!

در این بخش 2 عطر زنانه و 2 عطر مردانه که در عین اورجینال بودن و داشتن کیفیت مطلوب اما قیمت مناسبی نیز دارند را به شما معرفی نموده ایم تا در صورتی که به دنبال خرید عطر زنانه اصل و یا خرید عطر مردانه اصل هستید، بتوانید انتخاب خوبی را داشته باشید.

1) ادکلن امپر اپیک ادونچر مردانه | Emper Epic Adventure

امپر اپیک ادونچر - Emper Epic Adventure - نکاتی برای خرید عطر و ادکلن اورجینال که باید بدانید!
امپر اپیک ادونچر – Emper Epic Adventure – نکاتی برای خرید عطر و ادکلن اورجینال که باید بدانید!

عطر اپیک ادونچر یکی از پرفروش‌ترین عطرهای موجود در بازار است که در سال 2012 توسط کمپانی اماراتی امپر طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر دارای رایحه‌ای تند و طبعی خنک و معتدل است و به جز فصل زمستان در تمامی فصول سال قابل استفاده است. قیمت ادکلن اپیک ادونچر اصل در حال حاضر زیر یک میلیون تومان است و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. نت‌های بویایی به کار رفته در این عطر به شرح زیر است:

  • نت‌های اولیه: لیمو – درمنه – گریپ فروت – پرتقال ماندارین
  • نت‌های میانی: نعنا هندی – ریحان – سدر – اسطوخودوس
  • نت‌های پایانی: عنبر – چرم – خزه بلوط

2) عطر اجمل ساکریفایس زنانه | Ajmal Sacrifice for Her

از دیگر عطرهای پرفروش و پرطرفدار اما برای بانوان که می‌توانید آن را با قیمت مناسبی خریداری نمایید، عطر ساکریفایس از برند اجمل است. این عطر نخستین بار در سال 2007 توسط کمپانی Ajmal به بازار عرضه شد و در حال حاضر یکی از عطرهای محبوب در بازار ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس به شمار می‌رود. رایحه شیرین و گلی و طبع گرم و معتدلی که عطر ساکریفایس دارد، آن را مناسب استفاده در فصول بهار، پاییز و زمستان نموده است.

  • نت‌های اولیه: گل یاسمن – نت‌های آبی
  • نت‌های میانی: وانیل – شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایانی: عنبر – مشک

3) ادکلن آرماف کلاب د نایت اینتنس مردانه | Armaf Club de Nuit Intense

ادکلن آرماف کلاب د نایت اینتنس - Armaf Club de Nuit Intense - مهم‌ترین نکاتی که برای خرید عطر و ادکلن اورجینال باید بدانید!
ادکلن آرماف کلاب د نایت اینتنس – Armaf Club de Nuit Intense – مهم‌ترین نکاتی که برای خرید عطر و ادکلن اورجینال باید بدانید!

عطر کلاب د نایت اینتنس از برند آرماف در سال 2015 به بازار آمد و یکی از شاهکارهای عطرسازی است که شما می‌توانید آن را با قیمت مناسب داشته باشید. به گفته بسیاری از استفاده کنندگان این عطر، رایحه کلاب د نایت مشابه عطر کرید اونتوس است. رایحه تلخ و طبع خنک و معتدلی که عطر کلاب د نویت دارد آن را برای روزهای گرم بهار و تابستان و همچنین روزهای معتدل پاییزی مناسب کرده است.

  • نت‌های اولیه: آناناس – سیب – انگور فرنگی سیاه – لیمو ترش زرد
  • نت‌های میانی: گل یاسمن سفید – درخت توس – گل رز
  • نت‌های پایانی: ترنج – وانیل – مشک – نعنا هندی – عنبر

4) عطر ایو روشه مگنولیا زنانه | Yves Rocher Magnolia

عطر مگنولیا یکی از عطرهای نوستالژیک و کلاسیک زنانه است که در سال 1983 توسط کمپانی فرانسوی ایوروشه طراحی و به بازار عطر و ادکلن‌های زنانه وارد شد. این عطر یکی از عطرهای خاطره انگیز است که بانوان زیادی با آن خاطره دارند. رایحه شیرین و طبع خنک عطر مگنولیا آن را مناسب روزهای گرم بهار و تابستان نموده است. اگر طرفدار عطرهای ملایم و گلی هستید، خرید عطر مگنولیا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  • نت‌های اولیه: سیب – مگنولیا
  • نت‌های میانی: گل سرخ – گاردنیا – زنبق – یاسمن
  • نت‌های پایانی: مشک – خزه بلوط – وانیل – چوب صندل – نعنا هندی

خرید عطر اصل با گارانتی مادام العمر!

مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید عطر و ادکلن اصل باید در نظر داشته باشید، انتخاب یک فروشگاه معتبر و مطمئن است. یکی از بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن در تهران و ایران، فروشگاه درین عطر است. این فروشگاه اولین فروشگاه عطر و ادکلن و لوازم آرایشی در سطح کشور است که تمامی محصولات خود را همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می‌رساند. با وجود این گارانتی دیگر شما نگرانی و دغدغه‌ای بابت اصالت عطر خود نخواهید داشت.

شما می‌توانید تمامی عطرهای موجود در بازار از جمله عطرهای معرفی شده در این مطلب را همراه با کارت گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه درین عطر خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید به وب سایت www.dorinatr.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به مزایای استفاده از عطر و ادکلن‌ها و ضرورت استفاده از عطرهای اورجینال پرداختیم. در ادامه نکاتی را برای خرید عطر و ادکلن اورجینال که باید بدانید، با شما در میان گذاشتیم و سپس 4 عطر اورجینال با کیفیت و با قیمت ارزان را همراه با شرح مختصری از هر یک به شما معرفی نمودیم. در پایان نیز بهترین روش خرید و عطر و ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر اصالت را به شما آموزش دادیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و نکات کاربردی را آموخته باشید. لطفا نظرات، پیشنهادات، سوالات و ابهامات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برچسب ها : عطر,ادکلن,عطر زنانه,عطر مردانه,ادکلن مردانه,ادکلن زنانه,خرید عطر,خرید عطر و ادکلن,خرید عطر اصل,بهترین فروشگاه عطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا