کسب و کارها

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند

سریال پدر گواردیولا جدیدترین محصول موجود در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود که توانسته است نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کند. این سریال به دلایل مختلفی از جمله دستمزد بالای بازیگران و تیم تولید در فاصله کوتاهی به شدت مشهور شد.

کارگردانی این سریال بر عهده سعید نعمت‌الله است. اگر با سریال‌های مهم تاریخ صدا و سیما آشنا باشید، احتمالاً نام وی را بارها و بارها شنیده‌اید. سعید نعمت‌الله به خاطر کارگردانی خاص و همچنین طرز نویسندگی پیچیده خود شناخته­شده بوده و در تولید سریال‌های محبوب بسیار زیادی نقش داشته است.

سریالی که قصد داریم به آن بپردازیم، نخستین محصول سعید نعمت‌الله در حوزه نمایش خانگی است. با توجه به همین موضوع انتظارات و توقعات بسیار زیادی حول آن وجود دارد. اگرچه اطلاعات مهمی در مورد این سریال هنوز در اختیار ما قرار نگرفته است؛ اما قصد داریم هرآنچه که تاکنون افشا شده را به شما کاربران گرامی اعلام کنیم. با ما همراه باشید.

این سریال محبوبیت بسیار زیادی دارد.
این سریال محبوبیت بسیار زیادی دارد.

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند

سریال پدر گواردیولا از همان مراحل پیش تولید همواره نظرات بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد. دلیل اصلی این امر نیز بستن قرارداد­های هنگفت با برخی از مهم‌ترین بازیگران کشورمان جهت ایفای نقش در این سریال است.

اولین بازیگر مهمی که در مراحل اولیه پیش تولید حضور وی به طور کامل تأیید شد، مهران مدیری بود. مهران مدیری یکی از مهم‌ترین بازیگران عرصه سینما و تلویزیون محسوب می‌شود که چند سالی است به جای تولید سریال‌ها و فیلم‌‌های جدید بیشتر بر روی بازیگری تمرکز دارد. اینکه برای اولین بار مهران مدیری زیر چتر کارگردانی مانند سعید نعمت‌الله به ایفای نقش بپردازد، خود یک امر جالب محسوب می‌شود.

حمید فرخ‌ نژاد بازیگر مهم دیگری است که در سریال مذکور بازی می‌کند. حمید فرخ نژاد نیز همانند مهران مدیری بازی در دو ژانر طنز و اجتماعی را در کارنامه خود دارد. هیچ‌ فردی نمی‌تواند بازیگری او در فیلم‌هایی همچون گشت ارشاد را از خاطر ببرد. این بازیگر ظاهراً نقش مقابل مهران مدیری را عهده‌دار است و باید دید که ترکیب این دو بازیگر حرفه‌ای چه نتیجه‌ای را به دنبال دارد.

سریال پدر گواردیولا اولین سریال یا به طور کلی اولین محصول ویدیویی است که در آن شاهد تقابل این دو بازیگر هستیم. آن‌ها تا پیش از این در هیچ سریال یا فیلم سینمایی خاصی در کنار هم قرار نگرفته بودند. این امری است که بر جذابیت سریال مذکور می‌افزاید.

بازیگران ماهری در این سریال بازی کرده­اند.
بازیگران ماهری در این سریال بازی کرده­اند.

روند تولید این سریال

این سریال با طرحی از جواد نوروز بیگی شکل گرفت. جالب است بدانید که تهیه­کننده سریال پدر گواردیولا نیز همین فرد محسوب می‌شود. نویسندگی کلیه اپیزودهای فصل اول بر عهده سعید نعمت‌الله بوده و وی از هیچ نویسنده دیگری کمک نگرفته است.

ساخت این سریال در سال ۱۴۰۰ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۱ به طول انجامید در واقع یک سال کامل تنها صرف روند فیلم‌برداری اپیزودهای مختلف شد و پس از آن در سال ۱۴۰۱ تدوین سریال جریان پیدا کرد. به دلیل یک سری مسائل خاص همچون خروج حمید فرخ نژاد از کشور، سریال پدر گواردیولا تا مرز توقیف شدن همیشگی پیش رفت و نتوانست در سال ۱۴۰۱ پروانه نمایش خود را کسب کند.

در مورد روند تولید فصل دوم این سریال نیز هیچ‌گونه اطلاعات خاصی در دسترس نیست و نمی‌‌توان در این زمینه اظهارنظر کرد، البته با توجه به اینکه این سریال از بازیگران مشهوری بهره برده و کارگردان و نویسنده آن به خلق داستان‌های پیچیده معروف است، می‌توان انتظار داشت که در صورت موفقیت و محبوبیت بالای فصل اول، سریعاً روند ساخت فصل دوم آغاز شود.

احتمال می‌رود که در فصل دوم برخی از بازیگران سریال تغییر پیدا کنند؛ زیرا همان‌طور که بیان شد به علت خروج حمید فرخ نژاد از کشور ممکن است داستان سریال در فصل دوم عوض شود. سریال پدر گواردیولا می‌تواند از جمله سریال‌های مهمی شود که روند داستانی آن برای چندین فصل متمادی ادامه پیدا کند.

این سریال داستان جذابی دارد.

حضور یک خواننده در بین بازیگران سریال

در بین بازیگران سریال پدر گواردیولا می‌توان نام یک خواننده را مشاهده کرد که در بین مردم بسیار محبوب است. آرش AP یا همان آرش عدل پرور که پیش از این همه آن را با صدای زیبای وی می‌شناختند، در این سریال به ایفای نقش پرداخته است. حضور خواننده‌ها در سریال‌های نمایش خانگی را پیش‌تر با محصولات دیگری همچون عاشقانه (با بازی فرزاد فرزین) مشاهده کرده بودیم و نمی‌توان این موضوع را یک امر جدید دانست. در واقع این سریال نیز به منظور جلب تماشاگران بیشتر دست به این اقدام زده است.

این سریال اولین تجربه وی در حوزه بازیگری به شمار می‌آید و باید دید که آیا وی توانسته است از عهده چنین موضوع مهمی بر بیاید یا خیر. البته با توجه به حضور بازیگران بزرگی همچون مهران مدیری و حمید فرخ نژاد قاعدتاً نقش سایر بازیگران از جمله نقش آرش عدل پرور کمتر به چشم می­آید.

نکته دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، دستمزد بالای آرش عدل پرور برای حضور در سریال پدر گواردیولا است. بر اساس اطلاعات لو رفته ظاهراً آرش AP بیش از دو میلیارد تومان دستمزد از تهیه‌کننده یعنی جواد نوروز بیگی دریافت کرده است که رقم بسیار بزرگی برای یک بازیگر تازه‌کار محسوب می‌شود، البته این میزان دستمزد در مقابل دستمزد شش میلیاردی مهران مدیری و دستمزد ۴ میلیاردی حمید فرخ نژاد کاملاً عادی به نظر می‌‌رسد!

پخش این سریال از تماشاخونه صورت می‌گیرد.
پخش این سریال از تماشاخونه صورت می‌گیرد.

سخن پایانی

شبکه نمایش خانگی کشورمان در سال‌های اخیر برخی از محبوب‌ترین سریال‌های موجود در بین طیف‌های مختلف جامعه را تولید کرده است. در این حوزه کارگردانان و بازیگران مهمی مشغول به کار هستند که از بین آن‌ها می‌توانیم به سعید نعمت‌الله اشاره کنیم.

سریال پدر گواردیولا جدیدترین ساخته این کارگردان مشهور محسوب می‌شود که از ابتدای کار نظرات مختلفی را به سمت خود جلب کرد. در این سریال بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد و مهران مدیری حضور دارند. تاریخ پخش رسمی این سریال به طور کامل تأیید نشده است؛ اما می‌توان مطمئن بود که از سرویس تماشاخونه پخش خواهد شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که سعید نعمت‌الله با وجود چنین بازیگران ماهری چه محصولی را ارائه داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا