کسب و کارها

تحول اقتصادی باغداران با احداث باغ شلیل در کشور!

تحول اقتصادی همیشه هم مربوط به مشاغل سخت و سنگین نیست. به نقل از پالیز نهال، احداث باغ شلیل با کمک بهترین نهالستان‌های ایران امکان پذیر بوده و صد البته سوددهی و باردهی نهال شلیل به آماده سازی بستر مناسب برای پرورش آن بستگی دارد. بنابراین اگر به فکر ایجاد یک کسب و کار پر رونق و البته شیرین هستید، انتخاب بهترین نهال شلیل برای احداث باغ شلیل می‌تواند گزینه خوبی باشد. در طی این مسیر باید با انواع نهال شلیل و ویژگی‌های هرکدام آشنا شوید تا بتوانید بهترین و سازگارترین نهال را متناسب با شرایط باغ خود خریداری کرده و پرورش دهید.

کدام نهال شلیل بیشترین سود دهی را دارد؟

نهالستان پالیز که یکی از معتبرترین نهالستان‌های کشور شناخته میشود، پیشنهاد می‌کند برای احداث باغ شلیل، از نهالی که عمر اقتصادی و باردهی بالایی دارد بهره بگیرید. البته سازگاری نهال شلیل با شرایط آب و هوایی باغ را نباید فراموش کرد. ممکن است یک درخت شلیل در  سال ۱۰۰ کیلو شلیل بدهد، اما با اقلیم باغ شما ناسازگار باشد. کاشت این رقم نهال شلیل قطعا سودآوری به همراه نخواهد داشت. بنابراین بهتر است قبل از خرید نهال شلیل و احداث باغ شلیل، برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی ویژگی‌ها و حتی قیمت نهال شلیل تحقیق کنید. سایت‌های متعددی همچون ویکی پدیا، wiki how، پالیز نهال، ویکی کشاورز و غیره می‌توانند اطلاعات جامعی به شما ارائه دهند. البته می‌توانید با کپی و جست و جوی لینک زیر در مرورگرتان درباره‌ی مشخصات، قیمت و خرید نهال شلیل پیوندی و نحوه احداث باغ شلیل اطلاعات قابل توجهی کسب کنید :

https://paliznahal.ir/product-category/nectarine/

به هرحال سرمایه گذاری و احداث باغ شلیل می‌تواند به ثروتمند شما کمک کند. پس ارزش تحقیق کردن را نیز دارد.

معرفی ۳ نهال شلیل که اقتصاد شما را متحول می‌کند!

رقم شلیل ردگلد با باردهی ۱۰۰ تن محصول؛ عجیب اما واقعی :

نهال شلیل ردگلد یک نهال زودگل و تولید کشور چین است. به لطف نهالستان‌های بزرگ و معتبر کشورمان این نهال پرسود پس از انجام اصلاحاتی در کشور عرضه و توزیع شده است. نهال شلیل ردگلد بعد از کاشت تا سه سال باردهی ندارد، اما مراقبت‌ها در این مدت در باردهی و سودآفرینی این درخت بسیار نقش دارند. این درخت با ۱۵ سال عمر مفید و ثمرده ادعای ما را برای تولید ۱۰۰ تن محصول در هکتار به واقعیت تبدیل کرده است. هر درخت شلیل ردگلد در سال‌های بلوغ و ثمردهی حدودا ۵۰ کیلو میوه شیرین و آبدار می‌دهد. حداقل حجم شلیل برداشت شده از این رقم معادل ۴۰ تن در هکتار می باشد. کاشت این درخت از نظر ارتفاع از سطح دریا محدودیتی ندارد ولی به دلیل زودگل بودن بهتر است در مناطقی با بهار سرد کاشته نشود. خاک رسی، شنی و آهکی به همراه کودهای شیمیایی و مکمل‌ها، بستر لازم را برای باردهی هرچه بهتر این درخت فراهم می ‌کنند. 

از سال دوم کاشت، جیبتان را پر از پول کنید! با کاشت رقم شلیل شمس :

درخت شلیل شمس در زمره‌ی درختان دیرگل بوده و از این نظر، سرمای ناگهانی در بهار به شکوفه‌ها آسیبی نمی‌رساند. رقم شلیل شمس از سال دوم کاشت شروع به میوه دهی می‌کند. این امر برای باغداران بسیار خوشایند است. میوه این درخت شیرین، آبدار و در دو رنگ قرمز و زرد عمل می‌آید. هرچقدر که رسیدگی و مراقبت از این درخت بیشتر باشد، باردهی و کیفیت میوه آن نیز بهتر خواهد بود‌ درخت شلیل شمس در هر هکتار بین ۶۰ تا ۷۵ تن میوه می دهد که این رقم قابل توجهی برای باغداران است.  ۱۸ سال عمر ثمردهی و مفید برای رقم شلیل شمس آن را به یکی از پرسود‌ترین درختان شلیل تبدیل کرده است.

رقم شلیل مغان، نهالی که بالغ بر ۱۸ سال شما را از خرید نهال جدید منع می‌کند!

شلیل مغان یک نهال وارداتی از چین است که پس از طی اصلاحات لازم توسط نهالستان‌های معتبر در داخل کشور هم کاشته می‌ شود‌. عمر ثمردهی شلیل مغان بالغ بر ۱۸ سال است که خریداران و باغداران را وسوسه می‌کند که برای احداث باغ شلیل این رقم را انتخاب کنند. این رقم شلیل با وجود دیرگل بودن، میوه‌ای شیرین و لذیذ تولید می‌کند. ۷۰ تن شلیل در هکتار بدون شک رویای هر باغداری برای تحول اقتصادی است که این رقم شلیل آن را برآورده می‌کند. این درخت ۳ متری قابلیت رشد و ثمردهی در مناطق سردسیر و کوهستانی را دارد.

بازگشت سرمایه با احداث باغ شلیل چقدر زمان می برد

همان طور که گفته شد ارقام پر ثمر درخت شلیل در سال دوم‌ یا سوم‌ پس از کاشت شروع به میوه دادن می‌کنند. در صورت چشم‌ پوشی از آسیب‌ها و بیماری‌های درختان بازگشت سرمایه در سال اول ثمردهی اتفاق می افتد. این یک تجارت با سود صد درصدی است که ورودی سرمایه کلان یکبار و خروجی آن هر سال رخ می دهد. پالیز نهال و غیره …، نهالستان‌ های بزرگی در ایران هستند که باغداران عزیز می‌توانند نهال خود را از آن‌ها خریداری نمایند.

احداث باغ شلیل با مشاوره گرفتن از نهالستانی معتبر

خرید نهال شلیل از پالیز نهال علاوه بر سلامت نهال و گواهی قرنطینه، باعث صرفه جویی در هزینه‌ها نیز می شود. به عبارتی انواع نهال شلیل در پالیز نهال نسبت به بازار با قیمت منصفانه ای عرضه می شود. برای اطمینان از  و تضمین بازگشت کالا در صورت نارضایتی می توانید عبارت (پالیز نهال) را در گوگل سرچ کرده و اطلاعات کافی را در سایت مطالعه نمائید.

همچنین می توانید با مراجعه به سایت paliznahal.ir)) از سابقه و اعتبار این نهالستان بزرگ مطلع شوید و در صورت تمایل پس از بررسی قیمت‌ها اقدام به خرید و یا دریافت خدمت مدنظر خود نمائید. کارشناسان و عوامل این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین و فناوری‌های پیشرفته کشاورزی علاوه بر ارائه خدماتی مانند احداث باغ شلیل و پشتیبانی دائمی بعد از آن، نهال‌هایی با گارانتی ۲ ساله را نیز عرضه می کند.

نهالستان پالیز با واردات ارقام متنوع نهال شلیل از کشورهایی همچون چین و پس از اصلاح و تطابق آن‌ها با شرایط و اقلیم ایران، توانسته اند نقش موثری در اقتصاد و صنعت کشاورزی و باغداری ایفا کنند.

شماره تماس کارشناسان جهت دریافت مشاوره :    09144501007 / 09144501008

آدرس فروشگاه آنلاین نهال میوه :  paliznahal.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا