کسب و کارها

شیلنگ سیلیکونی از کجا بخرم؟

با شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت های کرونایی در کشور، این سوال برای خریداران شیلنگ های سیلیکونی پیش امده است که در این شرایط شیلنگ سیلیکونی از کجا بخریم؟ با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی، بهترین انتخاب، خرید اینترنتی از سایت های معتبر فروش شیلنگ های سیلیکونی است.

کندو هیدرولیک یکی از معتبرترین فروشگاه های شیلنگ سیلیکونی است که محصولات خود را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهد. محصولات این فروشگاه شیلنگ سیلیکونی از مواد اولیه درجه یک تولید شده است.برای اطلاع از قیمت میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید :  021.36348614 ، 09124273483 ، 09124086778  و یا به سایت کندو هیدرولیک به نشانی candohydraulic.com مراجعه کنید .

شیلنگ سیلیکونی نسوز

شیلنگ سیلیکونی از مواد سیلیکون ساخت آلمان،‌ کره جنوبی و چین در انواع سایزها و با سختی مناسب طراحی و تولید میشود. شیلنگ های سیلیکونی، به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد خود، به طور گسترده در صنایع مختلف مانند: داروسازی، بیوتکنولوژی، پزشکی، مواد غذایی، ماشین سازی، ساختمان، صنعت برق و در بسیاری از بخش های دیگر استفاده می شود.

ویژگی شیلنگ سیلیکونی

خواص فیزیک و شیمیایی شیلنگ های سیلیکونی به ترکیب آنها بستگی دارد. از آنجا که تولیدکنندگان تنوع زیادی از انواع لاستیک و همچنین پرکننده های مختلف، عوامل اتصال عرضی و سایر اجزاء و همچنین روش های مختلف پردازش را ارائه می دهند، می توان ویژگی های شیلنگ سیلیکونی را با شرایط عملیاتی خاص و انتظارات مشتری مطابقت داد.

  • مقاومت در برابر دمای بالا و دمای پایین
  • عملکرد بصورت عایق الکتریکی قوی
  • مقاوم در برابر پارگی و ترکیدن آن
  • مقاوم در مقابل اشعه ماوراء بنفش
  • انعطاف‌پذیری عالی و بدون تغییر شکل در طی طول عمر مفید
  • شیلنگ سیلیکونی در دماهای بسیار بالاتر از دمای زندگی میکروب‌ها و قارچ‌ها مقاومت نشان داده است.
  • شیلنگ سیلیکونی عالی برای کارکردهای فشار پایین
  • انعطاف پذیری در دماهای پایین تقریبا تا -۶۰ درجه سانتیگراد، فرمولاسیون ویژه تقریبا تا -۹۰ درجه سانتی گراد.
  • مقاوم در برابر بسیاری از مواد شیمیایی

انواع شیلنگ سیلیکونی 

شیلنگ سیلیکونی غذایی

برای انتقال آب در آبنما، لوله قهوه ساز و قلیان استفاده می شود. هم چنین به عنوان شیلنگ شیردوشی گاو مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماده الاستیک پلیمر بالا دارای پیوند سیلیکون و اکسیژن است، بنابراین دارای عملکرد بالایی از مقاومت در برابر حرارت است؛ هم چنین مقاومت زیادی در برابر اکسیداسیون دارد. از شلنگ های سیلیکونی شفاف برای تقطیر نیز کاربرد دارد.

شیلنگ سیلیکونی صنعتی

این شیلنگ ها، عمدتا برای تأمین آب خنک کننده موتور، ورودی هوا، تأمین هوا با تهویه مطبوع و تأمین آب استفاده می شود.

شیلنگ سیلیکونی پزشکی

این شیلنگ ها معمولا بی رنگ، دارای مقاومت حرارتی  و انعطاف پذیری بالایی هستند. در ساخت این شیلگ ها از هیچگونه مواد سمی بکار نمی رود و به همین علت دارای کاربرد های زیادی در صنعت پزشکی، آزمایشگاه و همچنین صنعت دارویی دارند.

از ویژگی های بارز شیلنگ سیلیکونی پزشکی میتوان به مقاومت حرارتی بالا، انعطاف پذیری بالا، عدم استفاده از مواد سمی، مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون و مقاوم در برابر مواد شیمیایی اشاره کرد و همچنین در جنس این شیلنگ ها از سیلیکون صددرصد خالص می باشد.

با توجه به خصوصیاتی که شیلنگ های سیلیکونی پزشکی دارند در علم پزشکی از این شیلنگ ها استفاده های زیادی میشود. خصوصیات بارز این شیلنگ استفاده در صنعت پزشکی می باشد و یا حتی شیلنگ های مناسب با قلیان میتوان به شفاف و بدون بو بودن آن اشاره کرد. در ساخت شلینگ های سیلیکونی از هیچگونه مواد سمی استفاده نشده است به همین جهت برای بافت های زنده، مضر و سمی نیستند و حساسیت ایجاد نمی کنند.

شیلنگ سیلیکونی تقطیر

اگر به دنبال شیلنگ مخصوص عرق گیری و گلاب گیری هستید، شیلنگ سیلیکونی دستگاه تقطیر انتخابی هوشمندانه است. همان طور که گفته شد، این شیلنگ ها می توانند بازه دمایی بالایی را تحمل کنند؛ هم چنین بو و مزه را به خود جذب نمی کنند.

لوله سیلیکونی

خرطومی سیلیکونی نسوز از دو لایه رشته سیلیکون و یک مفتول فولادی که در بین نوارهای سیلیکونی قرار میگیرد ساخته شده است. در واقع سیلیکون یک پوشش و روکش برای پارچه سیلیکونی می‌باشد. وجود مفتول‌های فولادی در ساختار این لوله خرطومی موجب استحکام این لوله شده مقاومت آن را تا حد زیادی بالا می‌برد.

خرطومی سیلیکونی با درجه حرارت بالا برای دمای حداکثر 600 درجه فارنهایت و برای کنترل فشار متوسط ​​هوا ، گرد و غبار ، بخارها و پودرهای نور طراحی شده است. در 2 لایه و اندازه از قطر “1 تا 12” موجود است. سیلیکون در برابر سخت شدن، ترک خوردن، حمله ازن، نور خورشید، رطوبت، بخار، گرد و غبار، محدوده های مختلف فشار و همچنین در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است. مزایای اضافی سیلیکون این است که نصب و راه اندازی آن آسان تر از لوله رج دار است، در معرض خوردگی، استرس یا ترک نیست، و باعث حرکت موتور و لرزش می شود.

خرید شیلنگ سیلیکونی 

کندو هیدرولیک می خواهد شما بهترین تجربه را در مورد شیلنگ های سیلیکونی  و لوله سیلیکونی را داشته باشید. بنابراین پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت را از ما بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت فروشگاه کندوهیدرولیک دیدن فرمایید و با شماره های ما تماس بگیرید. 02136348614 | ساعات غیر کاری با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 09124086778 و 09124273483

قیمت شیلنگ سیلیکونی 

قیمت شیلنگ سیلیکونی در انواع مختلف می باشد چون در ابعاد و اندازه های متفاوت ارائه میگردد. هرچه شیلنگ سیلیکونی قطور تر به نسبت قیمت آن بیشتر می شود. همچنین قیمت شیلنگ سیلیکونی بسته به جنس مورد نیاز متغیر است. هر چه جنس مورد نظر با کیفیت تر باشد، قیمت این محصول افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا