کسب و کارها

بالاترین حقوق پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

حقوق  پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان   در هر پروژه ای متفاوت است. در بیشتر مواقع به تعداد پیچ و رولپلاک هایی بستگی دارد که بر روی سنگ های نما استفاده کرده اید. ساختمان هایی که برای نمای آن ها از سنگ استفاده شده است پس از مدتی احتمال شل شدن و افتادن سنگ ها وجود دارد. افتادن سنگ های نما به دلایل مختلفی ممکن است پیش آید.

دلایلی از قبیل:

  • تغییرات آب و هوایی
  • عدم استحکام کافی سنگ
  • جنس سنگ
  • زلزله و… 

تمامی این دلایل ممکن است خسارت های پیش بینی نشده ای را به بار بیاورند. اما برای پیشگیری از این حادثه ها پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان توسط راپل کاران با طناب و بدون داربست انجام می شود. با ورود سرما و اب که به پشت سنگ نفوذ میکند باعث ریزش سنگ نمای ساختمان میشود و برای جلوگیری از این کار زمان بندکشی از مواد مناسب استفاده کنید تا سنگ ریزش نکند. وقتی نمای ساختمان را پیچ رولپلاک میکنید بعد از ان حتما بخواهید که انها را درزگیری کنند تا اب مجدد به پشت انها نفوذ نکند. زلزله یکی دیگر از دلایل ریزش و لق شدن سنگ نما میباشد و همچنین رانش زمین را جزو این موارد بدانید.

آیا حقوق پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان میلیونی است؟

حقوق راپل کاران و حقوق پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در شرکت های ساختمانی مختلف تا حدودی متفاوت است. هر شرکتی یک سری معیارها برای تعیین حقوق این گونه افراد در نظر می گیرد. بیشتر افراد با ذهنیت حقوق های کلان و میلیونی وارد این حرفه می شوند. از آنجا که هیچ تخصص و مهارتی پشت این کار وجود ندارد در کوتاه مدت شکست می خورند.

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان نیاز به تخصص بالایی دارد. چون کوچکترین خطایی باعث آسیب رسیدن به نمای ساختمان شکستن سنگ ها می شود. پس در کنار تخصص پیچ و رولپلاک کردن باید تخصص کار در ارتفاع با طناب هم وجود داشته باشد. ادغام این تخصص باعث می شود تا فرد با تسلط و دانش بیشتری در زمان کمی سنگ های نما را محکم کند.

درست است که حقوق پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان میلیونی است. اما ریسک بالا و سختی کار باعث شده تا حقوق این کار هم بیشتر باشد. البته در ایران هنوز ارزشی برای سختی این کار قائل نیستند و نسبت به میزان حقوق راپل کاران در کشورهای دیگر حقوق راپل کاران ایرانی کم است.

کار پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در ساختمان های مختلف و در شهرهای مختلف انجام می شود. حتی محدودیتی برای انجام این خدمات در ساختمان های بسیار مرتفع وجود ندارد. پس شرکت هایی فعال در این زمینه در تلاشند تا افراد با تجربه بیشتری را وارد کادر خود کنند. از این درصدی حقوق ثابت با مزایایی از قبیل بیمه، هزینه های ایاب و ذهاب و … را برای فرد در نظر می گیرند و در ازای هر پروژه ای هم که انجام می دهد مقدار مشخصی پورسانت دریافت می کند.

عوامل تاثیر گذار بر حقوق پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

برای حقوق   پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در جهان فرود   مقدار ثابتی تعریف نشده است. هر شرکتی یک سری استراتژی های مشخص برای تعیین حقوق راپل کاران در نظر می گیرد. برای پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان به تجهیزات خاص و ویژه ای نیاز است. تمام تجهیزاتی که برای انجام این خدمات به کار گرفته می شود به نوعی در حقوق راپل کار تاثیر می گذارد.

حقوق کار در ارتفاع برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان های مختلف و پروژه های مختلف متفاوت است. یکی از عواملی که باعث این تفاوت حقوق می شود جنس سنگ نمای ساختمان است. برخی از سنگ ها ممکن است در اثر ناآگاهی هنگام پیچ و رولپلاک ترک بخورند و یا شکسته شوند. در اینجا اگر راپل کار تخصص لازم را داشته باشد به راحتی با جنس انواع سنگ ها آشنایی دارد و میداند که هر سنگی را کجا سوراخ کند و پیچ ها را جای گذاری نماید.

گاها حقوق یک پروژه به تعداد پیچ و رولپلاک هایی که استفاده شده است بستگی دارد که این هم معیاری در تعیین قیمت کار است.

ارتفاع و عرض ساختمان و درجه سختی کار و متریال هایی که در ساخت استفاده شده همگی در حقوق پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان تاثیر می گذارد.

از آنجا که شرکت های مختلف مجاب هستند تا تمام نیروهای خود را بیمه کار کنند پس یکی از دلایل افزایش یا کاهش حقوق راپل کاران نوع بیمه و میزان تعهدات بیمه است.

حقوق پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب ارزانتر است یا داربست؟

 عوامل تاثیر گذار بر حقوق پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

 حقوق پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با داربست کمتر است. در واقع انجام این روش و تجهیزاتی که برای انجام نیاز است هزینه بر است. به جای اینکه مقادیر بالایی صرف نصب و اجرای داربست شود می تواند این کار را بدون اتلاف وقتی توسط راپل کاران با هزینه ای مناسب تر انجام داد. در واقع حقوق راپل کار در مقایسه با هزینه های سنگین داربست کمتر است.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه روز به روز ساختمان ها مرتفع تر و بلندتر می شوند پس عملا استفاده از داربست امکان پذیر نیست و استحکام سنگ نمای ساختمان تنها با استفاده از طناب امکان پذیر است. فاکتور های مهمی در میزان حقوق پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان دخیل هستند که نوع سنگ نما، میزان تخصص و مهارت راپل کار، ارتفاع و عرض ساختمان، تعداد پیچ و رولپلاک های استفاده شده، جنس تجهیزات و … چند مورد از این فاکتورها هستند.

یک دیدگاه

  1. پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان بسیار دشوار هستش و باید هم حقوقش بالا باشه. بعضی ها فکر میکنند خیلی سادست طرف بره روی نما اویزن بشه و سنگ هارو تک تک پیچ کنه.
    یک بار خودتون اینکار بکنید ببینید چقدر سخته.
    ممنون از عرصه3 که همیشه اخبار خوب انتشار میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا