بیوگرافی ورزشکاران

بهرام مشتاقی

بهرام مشتاقی بازیگر نقش سرمربی کشتی در پایتخت3

بهرام مشتاقی پیشکسوت کشتی ایران است و بازی نقش یک مربی کشتی در فصل سوم پایتخت شهرت بیوگرافی بهرام مشتاقی را چند برابر کرده است. از شما دعوت می کنیم تا بیوگرافی نیلوفر اردلان که پربازدید و پرجستجو بوده است را نیز مطالعه کنید.

چکیده بیوگرافی بهرام مشتاقی

نامبهرام مشتاقی
متولد۲ اردیبهشت ۱۳۳۱ – تهران
حرفهکشتی گیر، سرمربی کشتی
تاهلمتاهل
ویکی پدیا بهرام مشتاقی
خلاصه بیوگرافی بهرام مشتاقی
بیوگرافی بهرام مشتاقی
بیوگرافی بهرام مشتاقی

درباره بهرام مشتاقی

بهرام مشتاقی متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۳۱ کشتی‌گیر پیشین ایرانی است. وی دارندهٔ نشان طلای بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ می‌باشد و در بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۶ در وزن ۱۰۰ کیلوگرم به میدان رفته‌است.

وی عضویت در شورای فنی کشتی فرنگی و سرپرستی تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران را در کارنامهٔ خود دارد. بهرام مشتاقی در سری سوم سریال پایتخت که از شبکه یک سیما پخش شد، در قامت مربی کشتی پیش‌کسوتان ایران در مسابقات جهانی، به نقش‌آفرینی پرداخت.

بهرام مشتاقی
بهرام مشتاقی

بهرام افشاری در مصاحبه ای گفته است:

بهرام مشتاقی پیشکسوت و سرپرست اسبق تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: کشتی فقط به مبارزه و برد و باخت خلاصه نمی‌شود و اگر این‌طور بود بسیاری از رشته‌های مبارزه‌ای وجود دارد.

وی ادامه داد: کشتی و کشتی‌گیری در فرهنگ مردم ایران جا دارد و یک کشتی گیر را بیشتر از آنکه به مدالش بشناسند به بزرگمنشی و اخلاق می‌شناسند. لقب پهلوان قطعاً به خاطر کشتی‌گیری به یک فرد داده نمی‌شد بلکه به خاطر دفاع از مظلوم و حفظ حرمت‌ها و داشتن روحیه جوانمردی بود.

مشتاقی تصریح کرد: در کشتی حفظ حرمت و احترام به بزرگترها بسیار سفارش شده و به همین منظور نیز باید جایگاه پیشکسوتان حفظ شود.

وی ادامه داد: البته فدراسیون کشتی نیز در چند وقت اخیر با دعوت از جمعی از پیشکسوتان نسبت به تجلیل و تقدیر از آنها اقدام کرده که من این کار را بسیار می‌پسندم و به نظرم کار بسیار ارزشمندی است.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: اینکه بعد از سال‌ها یادی از یک پیشکسوت کشتی می‌شود، هم باعث ایجاد دلگرمی برای آن پیشکسوت و هم ایجاد انگیزه برای جوان‌ها می‌شود که فراموش نمی‌شوند.

مشتاقی در پایان تصریح کرد: افراد زیادی از گذشته تا به حال برای کشتی کشور زحمت کشیده‌اند و هرکس به اندازه توانایی‌های خود تلاش کرده تا کمکی به کشتی کرده باشد و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

مصاحبه بهرام مشتاقی با خبرگزاری

ازدواج بهرام مشتاقی

بهرام مشتاقی متاهل است. درباره وضعیت ازدواج او اطلاعات بیشتری در دست نیست.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا