کسب و کارها

ویلای لاکچری افراد سرشناس

زندگی در مجتمع و آپارتمان باعث شده که از دورهمی و برگزاری جشن فاصله بگیریم. داشتن ویلا در اطراف شهر برای برگزاری مهمونی و تعطیلات آخر هفته گزینه ایست که بیشتر شهر نشین ها به آن روی آورده اند. لواسان تهران هم یکی از لاکچری ترین مناطق در شمال تهران است که در چند سال اخیر ویلا و کاخ های زیادی در آن جا ساخته شده. شما می توانید برای آخر هفته اقدام به اجاره ویلا لوکس کنید. اما بعضی از ویلا ها مانند قصر و عمارت می مانند که مالکان آن ها افراد ثروتمند و سرشناس ایران هستند. این ویلا های لاکچری در تمامی مناطق ایران هستند اگر می خواهید صاحبان آن را بشناسید و عکس های آن را با جزئیات ببینید با ما همراه باشید.

منزل  میلیاردی علی دایی

گران ترین خانه ی ایران متعلق به علی دایی آقای گل ایران است او بعد از این که بهترین فوتبالیست ایران شناخته شد، صاحب این ثروت عظیم شد. این خانه که در پنتهوس برج نور واقع شده متراژ 1700 متری دارد.

این پنهوس شامل: استخر، جکوزی، زمین ورزش، آسانسور حمل ماشین، درب کد دار، شیر آلات طلا و کلی امکانات دیگر است که باعث شده خانه ی علی دایی تبدیل به گران ترین خانه ی ایران شود. علی دایی علاوه بر این یک خانه در شمال ایران دارد که توسط خودش ساخته شده و حدود یک سال زمان برده است.

کاخ علی انصاری

در شهر لواسان یک کاخ 60  هزار متری به چشم می خورد که حیرت زده تان می کند. این ویلا متعلق به علی انصاری سرمایه گذار ایرانی است.

به جرات می توانم بگویم این ویلا زیبا ترین ویلای لواسان است.

قیمت این ویلا در دو سال پیش 180 میلیارد تومن قیمت گزاری شده بود که با وجود تورم در این دو سال حد اکثر الان رشد 10 برابری کرده است.

 ویلای مهران مدیری

مهران مدیری که به آقای طنز ایران ملقب است یکی از افراد ثروتمند ایران است که یک ویلای میلیاردی در تهران دارد چندی پیش با انتشار عکسی به همراه دخترش، از ویلای میلیاردی اش رونمایی کرد. هیچ اطلاعات دیگری از ویلای او وجود ندارد. با اینکه او در برنامه ی دورهمی سوالات شخصی دیگران را می پرسد اما از زندگی شخصی خودش هیچ اطلاعاتی در رسانه نمی دهد و زندگی سکرتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا