بیوگرافی ورزشکاران

بیوگرافی فرشاد فرجی

از فرشاد فرجی بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو به عنوان جانشین شجاع خلیل زاده یاد می شود که در این صورت ممکن است با آرمان رمضانی بازیکن تازه جذب شده پرسپولیس تبادل شود.

چکیده بیوگرافی فرشاد فرجی

  • نام: فرشاد فرجی
  • متولد: 18 فروردین 1373 – قائم شهر- مازندران
  • حرفه: فوتبالیست
  • پست: مدافع وسط
  • تیم فعلی: شهر خودرو مشهد
  • ویکی پدیا فرشاد فرجی
فرشاد فرجی
فرشاد فرجی

زندگی شخصی و فوتبالی فرشاد فرجی

فرشاد فرجی متولد 18 فروردین 1373 (زادهٔ ۷ آوریل ۱۹۹۴ در قائم‌شهر) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه فوتبال شهرخودرو و در پست مدافع بازی می کند.

باشگاه‌هایی که وی در آن‌ها بازی کرده‌است؛ راه‌آهن، صنعت نفت، سایپا، خونه به خونه و نساجی می‌باشند.

فرشاد فرجی در لباس نساجی مازندران
فرشاد فرجی در لباس نساجی مازندران

تبادل فرشاد فرجی و آرمان رمضانی

در فضای مجازی اخباری به شرح زیر مبنی بر تبادل آرمان رمضانی و فرشاد فرجی منتشر شده است :

در حالی که پرسپولیس هر هفت سهمیه لیگ برتری خود را خریداری کرده، شایعه شده یحیی گل محمدی قصد جذب فرشاد فرجی را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، با جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، نام های جدیدی در این تیم به عنوان گزینه جانشینی شجاع به گوش می رسد.

اولین نام ایمان سلیمی بود که می گویند اگر از یک تیم اروپایی به پرسپولیس ملحق شود سهمیه لیگ برتری به حساب نمی آید و سپس گفته شد امین حاج محمدی که در نفت شاگرد یحیی بوده،  قرار است سرخپوش شود و حاج محمدی حتی عکس هایش با لباس استقلال را هم پاک کرد اما حالا نام فرشاد فرجی به صدر لیست آمده است.

البته پرسپولیس هر هفت سهمیه اش را گرفته و جذب فرشاد فرجی از شهر خودرو جدا از آن که به رضایتنامه این تیم مشهدی نیاز دارد، نیازمند خروج نام یک سهمیه پرسپولیس از لیست تیم است.

تا دیروز می گفتند اگر محرومیت عیسی آل کثیر بخشیده نشود، این یک نفر عیسی است که موقت از لیست در می آید اما حالا شایعه شده پرسپولیس در صورت توافق با شهر خودرو برای جذب فرشاد فرجی، نام آرمان رمضانی را از لیست خارج می کند و احتمالا این بازیکن به شهر خودرو که مهاجم می خواهد می رود تا پرسپولیس هم که مدافع می خواهد فرجی را به خدمت بگیرد!

باشگاه پرسپولیس هنوز به این شایعه نقل و انتقالاتی واکنشی نشان نداده است.

نمناک
فرشاد فرجی در لباس شهر خودرو
فرشاد فرجی در لباس شهر خودرو

قبل از این شایعات فرشاد فرجی راجب تیمش (شهر خودرو مشهد) گفته بود:

اردوی خوبی را در تهران پشت سر گذاشتیم و توانستیم 3 بازی دوستانه انجام بدهیم که با بادران به تساوی رسیدیم و نفت مسجدسلیمان و پیکان را شکست دادیم. جدا از بحث نتیجه، از نظر فنی خیلی کیفیت خوبی داشتیم. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با بازیکنان جدید و طرز فکر کادرفنی جدید هماهنگ شویم و این نقطه عطف این اردو بود.

بازی با ماشین سازی تبریز (در هفته اول لیگ برتر بیستم) نسبتا سخت خواهد بود. چرا که این تیم از کادرفنی گرفته تا بازیکنان، تغییرات زیادی داشته و شاکله این تیم عوض شده است. بر اساس تغییراتی که داشته اند، تیم خیلی چغر و دونده ای می توانند باشند  بازی نسبتا سخت و نفس گیری خواهیم داشت. امیدوارم در شروع فصل جدید، بتوانیم 3 امتیاز اولین بازی را بدست بیاوریم.

اخیرا به ما اعلام شد که آقای نوازی به کرونا مبتلا شده اند. ما چند روز قبل از آن، در تمرینات با یکدیگر در ارتباط بودیم و از این نظر تمام اعضای تیم بابت سلامتیشان نگرانند. مطمئنا بعداً نیز از این اتفاقات زیاد رخ می دهد ولی امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای این مسئله طرح و برنامه ای داشته باشند و امکانات مناسبی را در اختیار باشگاه‌ها قرار بدهند.

تیم یکدست و یکدلی داریم و توانستیم بازیکنان خوبی را از لیگ برتر و دسته یک جذب کنیم که مطمئنا می توانند کمک حال ما باشند. به نظر من، ما یکی از تیم های قدرتمند لیگ امسال خواهیم بود و اگر این تلاش و همدلی در طول فصل ادامه داشته باشد، قطعا می توانیم نتایج خوبی بگیریم. از الان نمی توانیم پیش بینی کنیم چه اتفاقی رخ می دهد ولی تمام سعی و تلاشمان این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و دل مردم خراسان را شاد کنیم.

ورزش3
فرشاد فرجی در لباس شنعت نفت آبادان
فرشاد فرجی در لباس شنعت نفت آبادان

فعالیت های فرشاد فرجی

تیم های فرشاد فرجی

  • راه آهن
  • صنعت نفت آبادان
  • سایپا
  • خونه به خونه بابل
  • نساجی مازندران

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا