بیوگرافی بازیگران و هنرمندان

خسرو پسیانی

خسرو پسیانی فرزند آتیلا پسیانی و برادر ستاره پسیانی

خسرو پسیانی یکی از افراد رشد یافته در تئاتر ایران بوده و فیلم سینمایی بی همه چیز یکی از کارهای خوب بیوگرافی خسرو پسیانی است. بیوگرافی سایر بازیگران این فیلم مثل پرویز پرستویی را در عرصه سه بخوانید.

چکیده بیوگرافی خسرو پسیانی

نامخسرو پسیانی
خانوادهآتیلا پسیانی (پدر – بازیگر)
ستاره پسیانی (خواهر – بازیگر)
فاطمه تقوی (مادر)
حرفهبازیگر
تاهلمجرد
خلاصه بیوگرافی خسرو پسیانی
خسرو پسیانی
خسرو پسیانی

درباره خسرو پسیانی

خسرو پسیانی فرزند آتیلا پسیانی بازیگر توانا ایرانی بوده و یک خواهر به نام ستاره دارد که وی هم در این عرصه توانسته است خوش بدرخشد. سریال مردم معمولی و نقش آخی باعث دیده شدن بیوگرافی خسرو پسیانی شده است.

بسیاری از افراد فکر می کنند که حضور و درخشش خسرو پسیانی به دلیل اعتبار پدرش است، اما به نظر من( نویسنده این بخش از مطلب) اگر خسرو پسیانی خیلی زودتر به جایگاه فعلی خود در تئاتر و بازیگری می رسید، ممکن بود این امر قابل قبول باشد، اما اکنون که وی بعد از درخشش در تئاتر و سال ها گمنامی در میان طرفداران فیلم و سریال ایرانی ( به طوری که خیلی ها نمی دانستند آتیلا پسیانی یک فرزند پسر بازیگر هم دارد) نمی توان علت شهرت وی را صد در صد پدرش عنوان کرد.

از طرفی خسرو پسیانی همان روال خواهرش ستاره پسیانی را طی کرده است. خواهرش نیز سالیان سال با نقش های مکمل و کوچک در تئاتر و تلویزیون حضور داشته تا اینکه امروزه یکی از بازیران پرکار در عرصه نمایش خانگی است.

او بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و از میان کارهای او می‌توان نمایش‌های «دیابولیک : رومئو و ژولیت»، «نمایش خاندان موروثی قصر»، «فرانکنشتاین» و «قهوه قجری» به کارگردانی آتیلا پسیانی را نام برد. خسرو پسیانی تجربه حضور در فیلم-تئاتر نیز دارد و از جمله کارهایش می‌توان به «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» ، «آمدیم نبودید رفتیم» و «طناب» اشاره داشت.

معرفی خسرو پسیانی

ازدواج خسرو پسیانی

خسرو پسیانی مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

فعالیت های خسرو پسیانی

  • سریال مردم معمولی
  • فیلم سینمایی بی همه چیز
  • تئاتر طناب
  • مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش
  • آمدیم نبودید رفتیم
  • فیلم سوم آذرشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا