بیوگرافی ورزشکاران

بیوگرافی آندره آ استراماچونی

آندره آ استراماچونی متولد 18 دی 1345 در رم

آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق باشگاه استقلال تهران است که اگر حواشی برای وی به وجود نمی آمد، استقلالی پرقدرت از سوابق و استراتژی بیوگرافی آندره آ استراماچونی درست می شد. بیوگرافی سایر مربیان فوتبال را در عرصه سه بخوانید.

چکیده بیوگرافی آندره آ استراماچونی

  • نام کامل: آندره آ استراماچونی
  • تاریخ تولد: ۱۸ ژوئن ۱۹۷۶ (18 دی 1345) – رم – ایتالیا
  • حرفه: مربیگری فوتبال
  • سرمربی سابق : استقلال تهران
  • ویکی پدیا آندره آ استراماچونی
بیوگرافی آندره آ استراماچونی
بیوگرافی آندره آ استراماچونی

جزئیات بیوگرافی آندره آ استرماچونی

آندره‌آ استراماچونی (Andrea Stramaccioni‎) متولد ۸ ژانویهٔ ۱۹۷۶ بازیکن سابق و مربی کنونی فوتبال اهل ایتالیاست.

ازدواج آندره آ استرماچونی

آندره‌آ با دالیلا استراماچونی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند به نام‌های جولیو، اِلنا و نینا استراماچونی است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ حقوق است.

سوابق آندره آ استرماچونی

جوانان آ.اس رم

استرا اولین بار در سال ۲۰۰۳ و با تیم جوانان آ.اس رم طعم موفقیت را چشید. او در سال ۲۰۰۴ هم عملکردی موفقیت‌آمیز داشت تا رم بیش از پیش به او علاقه‌مند شود، تیمی که آندره‌آ در کودکی هوادار آن بوده‌است. او در کنار یکی از اسطوره‌های آ.اس رم، برونو کونتی کارش را آغاز کرد.

اینترمیلان

اینترمیلان در فصل ۲۰۱۱/۱۲ ابتدا گاسپرینی را روی نیمکت داشت که به دلیل کسب نتایج ضعیف کنار گذاشته شد. در ادامه کلودیو رانیری سرمربی شد و او هم نتایج خوبی نگرفت تا اینکه استراماچونی در ۹ بازی آخر هدایت نراتزوری را بر عهده گرفت و با کسب ۱۷ امتیاز، اینتری‌ها را به لیگ اروپا رساند که نتیجه خوبی به حساب می‌آمد.

آندره آ استراماچونی و خانواده
آندره آ استراماچونی و خانواده

اودینزه

استراماچونی در ۱۴ ژوئن ۲۰۱۴ با امضا قراردادی رسماً هدایت اودینزه را بر عهده گرفت و با توجه به پایان قراردادش، آن را تمدید نکرد و از این تیم جدا شد.

پاناتینایکوس

در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۵ استراماچونی به عنوان سرمربی باشگاه پاناتینایکوس در سوپر لیگ فوتبال یونان منصوب شد و قراردادی یک و نیم ساله را امضا کرد.

اسپارتا پراگ

در تاریخ ۲۸ مه ۲۰۱۷، او به «باشگاه اسپارتا پراگ» در جمهوری چک پیوست و قراردادی دو ساله امضا کرد. در ماه ژوئیه ۲۰۱۷، این باشگاه پس از شکست در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل ستاره سرخ بلگراد در دور سوم مقدماتی از لیگ اروپا حذف شد. سه ماه بعد، اسپارتاپراگ در دور چهارم از جام حذفی جمهوری چک نیز حذف شد. سرانجام در ششم مارس ۲۰۱۸، استراماچونی از هدایت اسپارتاپراگ نیز برکنار شد.

استقلال تهران

در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۹ استراماچونی با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال استقلال تهران پیوست. پس ا اتفاقاتی و در پی بحران به‌وجود آمده و خشم هواداران استقلال از مدیریت باشگاه، اعتراضات گسترده‌ای در محل باشگاه و مقابل وزارت ورزش و جوانان ایران به دلیل احتمال جدایی وی صورت گرفت اما سرانجام، در ۱۲ دی ماه ۱۳۹۸ جدایی آندره‌آ که به عنوان یکی از محبوب ترین سرمربیان استقلال از آن یاد میشود از استقلال رسماً توسط باشگاه اعلام شده و فرهاد مجیدی جایگزین او شد.

افتخارات آندره آ استرماچونی

  • اینتر میلان: لیگ قهرمانان اروپا (جوانان): ۱۲–۲۰۱۱

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا