بیوگرافی ورزشکاران

زندگی نامه هادی نوروزی

از بازیکن فقید پرسپولیس چه می دانید؟

چکیده زندگی نامه هادی نوروزی

  • نام: هادی نوروزی
  • متولد: 1 تیر 1364 – بابل – مازندران
  • درگذشت: 9مهر 1394 – تهران
  • پست: مهاجم / هافبک
  • شماره پیراهن: 24
  • محل دفن: روستا کپورچال ( زادگاه)
  • تیم: پرسپولیس تهران
  • ویکی پدیا هادی نوروزی
زنده یاد هادی نوروزی بازیکن فقید پرسپولیس/زندگی نامه
زنده یاد هادی نوروزی و فرزندانش

زندگی شخصی زنده یاد هادی نوروزی

هادی نوروزی‌ (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۶۴ در بابل – درگذشتهٔ ۹ مهر ۱۳۹۴ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران و کاپیتان باشگاه پرسپولیس تهران بود او نخست به کشتی روی آورد. اما بعد از آن به فوتبال علاقه‌مند شد و به‌طور حرفه‌ای این رشته را آغاز کرد.
هادی نوروزی با معصومه ابراهیم‌پور ازدواج کرده بود و دارای دو ۲ فرزند به نام‌های هانی و هانا بود.پسر او هانی نوروزی هم وارد دنیای بازیگری در فوتبال شده و به‌طور حرفه ای فوتبال بازی می‌کند.

هادی نوروزی در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴ صبح بر اثر ایست قلبی و مرگ ناگهانی درگذشت. انتقال او به بیمارستان آتیه تهران هم نتیجه‌ای در پی نداشت.پس از مراسم تشییع جنازه که در روز جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ در ورزشگاه آزادی جمعیتی نزدیک به ۳۵ هزار نفر برگزار شد.پیکر نوروزی به زادگاهش منتقل و در روستای کپورچال بابل به خاک سپرده شد.

زنده یاد هادی نوروزی بازیکن فقید پرسپولیس/زندگی نامه
زندگی شخصی زنده یاد هادی نوروزی

در بسیاری از بازی ها رسمی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، هواداران پرسپولیس با رسیدن دقیقه 24 بازی نام هادی نوروزی را برده و یاد وی را زنده می کنید.

بازی های ملی و باشگاهی زنده یاد هادی نوروزی

فوتبال ملی

وی اولین بازی ملی خود را در مقابل بوسنی و هرزگوین در سال ۱۳۸۸ انجام داد.هادی نوروزی به همراه تیم ملی کشورمان در تورنمنت جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ قطر حضور داشت.

هادی نوروزی در کل، ۹ بازی ملی در کارنامه داشت که در به ثمر رساندن گل موفق نبود.

زنده یاد هادی نوروزی بازیکن فقید پرسپولیس/زندگی نامه
فوتبال ملی زنده یاد هادی نوروزی

باشگاهی

وی هفت سال در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران بازی کرد و در سال آخر حضور در این تیم، توانست کاپیتان اصلی پرسپولیس شود اما نتوانست تعداد گل‌های خود را برای پرسپولیس به عدد ۲۴ برساند. همچنین او سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس قائم‌شهر، پاسارگاد تهران، فجر سپاه تهران، داماش ایرانیان و نفت تهران را داشت.

پرسپولیس

وی در فصل ۱۳۸۵–۱۳۸۶ به باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران پیوست،اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت‌نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند. پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش، بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت و به‌مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر بازهای آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود. فصل ۱۳۸۸–۱۳۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل تیم مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. وی در این فصل، بازهای زیادی را در پست‌های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که در نهایت افشین قطبی او را به تیم ملی دعوت کرد.

زنده یاد هادی نوروزی بازیکن فقید پرسپولیس/زندگی نامه
زنده یاد هادی نوروزی در لباس پرسپولیس


وی در نیم فصل دوم ۱۳۹۲–۱۳۹۳ به‌صورت قرضی به باشگاه فوتبال نفت تهران پیوست.
در بازی مقابل نفت تهران یک‌نیمه بازی کرد. در آن یک‌نیمه ضعیف عمل کرد و تا بازی تراکتورسازی در نیمکت ماند، اما با روی کار آمدن حمید درخشان، او در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در دقیقهٔ ۵۶ به محض ورود به زمین گل زد و بازیکن محبوب این سرمربی شد. او در تیرماه سال ۱۳۹۴ قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.وی در بازی پرسپولیس مقابل پدیده در فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵ گل دوم تیمش و زیباترین گل فصل پرسپولیس را وارد دروازهٔ پدیده کرد و در برنامه ۹۰ به عنوان بهترین گل سال ۱۳۹۴ انتخاب شد.

زنده یاد هادی نوروزی بازیکن فقید پرسپولیس/زندگی نامه
همسر و فرزندان زنده یاد هادی نوروزی

افتخارات زنده یاد هادی نوروزی

تیمی

  • لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) نایب قهرمانی ۱۳۹۲–۱۳۹۳
  • قهرمانی جام حذفی ایران ۱۳۸۸–۱۳۸۹، ۱۳۸۹–۱۳۹۰
  • نایب‌قهرمانی جام حذفی ایران ۱۳۹۱–۱۳۹۲
زنده یاد هادی نوروزی بازیکن فقید پرسپولیس/زندگی نامه
تیتر روزنامه بعد از فوت هادی نوروزی

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا