بیوگرافی بازیگران و هنرمندان

محمد صابری

محمد صابری یکی از مردان بازیگر ایرانی است که درخشش در سریال نمایش خانگی یاغی باعث شهرت بیوگرافی محمد صابری شده است. از بازیگران ایرانی می توان به صبا سهیلی اشاره کرد.

چکیده بیوگرافی محمد صابری

ناممحمد صابری
متولددهه 50
تاهلنامشخص
حرفهبازیگری
مشخصات محمد صابری
محمد صابری

بیوگرافی محمد صابری

محمد صابری بازیگری متولد دهه 50 است. متاسفانه از زندگی شخصی وی اطلاعاتی در دست نیست.

وی در مصاحبه ای گفته است:

محمد صابری بازیگر نقش «خلیل» در سریال یاغی درباره بازیگری‌اش و کار با محمد کارت گفت: از آنجا که گذشته سختی داشتم، هیچوقت تصمیم خاصی برای بازیگری نداشتم تا اینکه با محمد کارت آشنا شدم و بعد از این آشنایی در مستند «خونه رو» به عنوان سوژه و راوی همکاری کردم و بعد بازی در فیلم سینمایی «شنای پروانه» را به من پیشنهاد داد.
من به خاطر بی تجربگی‌ام در حوزه سینما، طرز برخورد با آدم‌های حرفه‌ای این کار را بلد نبودم. آقای کارت استاد من بود و از نکات بازی تا مدل تعامل با عوامل و بازیگران را به من یاد داد.همکاری با بازیگران باتجربه، لذت بخش بود. من بازیگر نبودم اما وقتی با هم تمرین می‌کردیم، چنان اعتماد به نفسی به من می‌دادند که با آموزش‌هایی که از کارگردان کار دیده بودم، توانستم خروجی قابل قبولی را ارائه کنم. علی شادمان برادرم است و خیلی دوستش دارم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.
صابری درباره شناخش از فضا و مختصات جغرافیایی و فرهنی جنوب شهر توضیح داد: من این مختصات را زندگی کرده‌ام اما تنها شناخت برای بازیگری کافی نیست و اگر تصویر خوبی به مخاطب ارائه شده از زحمات یک تیم همدل و راهنمایی درست کارگردان بوده است. ایشان روی بازی و مدل صحبت کردن من، کار کرد که قابلیت و جذابیت پخش داشته باشد.
مردم خیلی به من لطف دارند. در خیابان من را می‎بیند و عکس می‌گیرند و به من می‌گویند کاش ما یک رفیق مثل خلیل داشتیم. از خدا می‌خواهم که کمک کند بتوانم این ارزشی که امروز مردم برای من قائلند را حفظ کنم. این تغییر در زندگی‌ام آسان به دست نیامده و آسان از دستش نمی‌دهم.
من در یک شرکت آسانسوری انباردار و تحصیلدار هستم. وقتی شب کار بودیم، تا 5 صبح فیلمبرداری داشتیم بعد تا ساعت 10 می‌خوابیدم و به مغازه می‌رفتم و دیالوگ‌هایم را آنجا حفظ می‌کردم. هیچوقت نگفتم حالا که بازیگر شده‌ام کارم را رها کنم، چون آن‌ها همکاری کردند که بتوانم بروم سر فیلمبرداری و من باید بعد از فیلمبرداری، کار مغازه را انجام می‌دادم که لطف آن‌ها را جبران کنم.

مصاحبه محمد صابری

ازدواج محمد صابری

درباره وضعیت تاهل محمد صابری اطلاعاتی در دست نیست.

فعالیت های محمد صابری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا