بیوگرافی بازیگران و هنرمندان

آرش ظلی پور

آرش ظلی پور متولد 1358 در شهر تهران

آرش ظلی پور یکی از مجریان مشهور است که روزنامه نگار نیز بوده و ورودش به حوزه بازیگری و تهیه کنندگی باعث شهرت بیوگرافی آرش ظلی پور شده است. از بازیگران زن ایرانی می توان به مهنوش صادقی اشاره کرد.

چکیده بیوگرافی آرش ظلی پور

نامآرش ظلی پور
متولد1358 – تهران
حرفهتهیه کننده، بازیگر، مجری
تاهلمتاهل
تحصیلات فارغ التحصیل مکانیک سیالات
خلاصه بیوگرافی آرش ظلی پور
آرش ظلی پور

بیوگرافی آرش ظلی پور

آرش ظلی پور متولد 1358 در شهر تهران است. وی فارغ التحصیل مکانیک سیالات است. وی در دوراه نوجوانی به عنوان دروازه بان تیم فوتبال امید استقلال انتخاب شده و بعدها به عنوان مهاجم نیز در تیم امید برق تهران بازی کرده است. آرش ظلی پور در ادامه فوتبال را به صورت آماتور ادامه داده و به عنوان خبرنگار و سپس سردبیر به روزنامه نگاری پرداخته است.

آرش ظلی پور در زمانی که سردبیر روزنامه البرز بوده است با جهانگیری کوثری آشنا شده و به اجرای برنامه ورزش از نگاه دو رسیده است. وی بعد از 7 سال به تیم احسان علیخانی ملحق شده و در ساخت ماه عسل، سه ستاره و ویژه برنامه های احسان علیخانی به وی کمک کرده است. اجرا برنامه دستپخت در کنار نسرین مقانلو یکی از کارهای وی است. آرش ظلی پور به علت تنش با مسعود فراستی، منتقد سینما در برنامه من و شما مدتی ممنوع الکار شده و منبعد از اجرا فاصله گرفته است.

آرش ظلی پور در ادامه به بازیگری و تهیه کنندگی رسیده است که سریال نیسان آبی یکی از کارهای آرش ظلی پور در این عرصه است. در گذشته وی با گذراندن دوره های بازیگری تحت نظر وحید جلیلوند، منوچهر هادی و میترا خواجه ئیان تجربه هایی در این عرصه کسب نموده است.

ازدواج آرش ظلی پور

آرش ظلی پور متاهل بوده و در سال 1398 در 32 سالگی ازدواج کرده است.

فعالیت های آرش ظلی پور

  • سریال دلنوازان
  • سریال پنج کیلومتر تا بهشت
  • سریال نیسان آبی – تهیه کننده، بازیگر
  • مجری ورزش از نگاه 2
  • مجری و عضو گروه سازنده ماه عسل، سه ستاره
  • مجری برنامه دستپخت
  • مجری برنامه من و شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا