بیوگرافی بازیگران و هنرمندان

سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی متولد 15 آذر 1360 در اصفهان

سید بشیر حسینی یکی از افراد حوزه علم و تدریس ایرانی بوده که با حضور در برنامه عصر جدید به شهرت زیادی دست یافته است. از سایر عوامل این برنامه می توان به رویا نونهالی اشاره کرد.

چکیده بیوگرافی سیر بشیر حسینی

نامسید بشیر حسینی
متولد16 آذر 1360 – اصفهان
حرفهمدرس، متخصص جامعه شناسی
تاهلمتاهل
خلاصه بیوگرافی سید بشیر حسینی
سید بشیر حسینی
سید بشیر حسینی

درباره سید بشیر حسینی

بشیر حسینی متولد 15 آذر 1360 در اصفهان ، کارشناس و پژوهشگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته حقوق و دکترای رشته فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق می باشد که حالا بعنوان کارشناس در تلویزیون حضور دارد. او به زبان های فرانسه، انگلیسی و عربی نیز تسلط دارد. در مقطع لیسانس رشته علوم جامعه شناسی خواند تا اینکه کنار تحصیلات کلاسیک ، مدتی در حوزه علمیه تا سطح دوم آن نیز پیش رفت

مطالعات و سوابق فعالیتی اش خیلی زود پایش را از دانشگاه امام صادق به دانشگاه تهران باز کرد تا کم کم بعد از فوق لیسانس وارد تدریس شود. ایشان سپس عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما شد و همزمان در دانشگاه امام صادق، علامه طباطبایی و جامعه المصطفی العالمیه هم مشغول تدریس شد. سید بشیر حسینی در سال 1385 وقتی 25 ساله بود بعنوان جوان برگزیده کشوری در جشنواره «قابی برای جوانی» انتخاب و معرفی شد.

سید بشیر حسینی اسفند 97 سر از برنامه استعدادیابی عصر جدید درآورد و کنار آریا عظیمی نژاد ، رویا نونهالی و امین حیایی بعنوان داور حضور پیدا کرد

ازدواج سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی سال هاست ازدواج کرده و ثمره زندگیش دو پسر بنام سید مسیح ، سید امیر مهدی و یک دختر بنام محیا سادات می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا