بیوگرافی ورزشکاران

بیوگرافی احسان روزبهانی

احسان روزبهانی متولد 2 تیر 1367 در تهران

احسان روزبهانی ورزشکار توانمند در عرصه رشته بوکس بوده و افتخارات بیوگرافی احسان روزبهانی بسیار زیادی و منحصر به فرد است. بیوگرافی سایر ورزشکاران تیرماهی را در عرصه سه بخوانید.

چکیده بیوگرافی احسان روزبهانی

ناماحسان روزبهانی
متولد2 تیر 1367 – لرستان
حرفهورزشکار رشته بوکس
تاهلنامشخص
ویکی پدیا احسان روزبهانی
خلاصه بیوگرافی احسان روزبهانی
احسان روزبهانی
احسان روزبهانی

درباره احسان روزبهانی

احسان روزبهانی متولد ۲ تیر ۱۳۶۷ در تهران مشت‌زن وزن +۸۱ کیلوگرم تیم ملی تیم ایران است. خانواده او اهل شهر بروجرد می‌باشند. او کاپیتان تیم ملی بوکس ایران است. او در مسابقات قهرمانی جهانی ۲۰۱۱ که در باکو برگزار شد موفق به کسب سهمیه المپیک تابستانی ۲۰۱۲ شد. او در اولین مسابقه خود در یک سی و دوم جیسون مونروی کلمبیایی را با نتیجه دوازده بر ده پیروز شد. در دومین مسابقه خود در یک شانزدهم مقابل بهرام مظفر از ترکیه به برتری هجده بر دوازده دست یافت و به مرحله یک چهارم صعود کرد. وی در مسابقه بعدی خود در مقابل عادل‌بیک نیازبتوف قزاقستانی قرار گرفت که در پایان با نتیجه سیزده بر ده شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی این مسابقات بازماند.

ازدواج احسان روزبهانی

درباره ازدواج احسان روزبهانی اطلاعاتی در دست نیست.

فعالیت های احسان روزبهانی

در مسابقات جوانان آسیا ۲۰۰۶ میلادی در کشور هندوستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. همچنین قهرمانی کشور از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ را در کارنامه دارد. وی دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی می‌باشد.

بیوگرافی احسان روزبهانی
بیوگرافی احسان روزبهانی

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا