بیوگرافی بازیگران و هنرمندان

هادی عامل هاشمی

هادی عامل هاشمی برادر علی و هدایت هاشمی

هادی عامل هاشمی یکی از سه برادر هنرمند هاشمی بوده و بازی در سریال نوروز رنگی یکی از بهترین کارهای بیوگرافی هادی عامل هاشمی است. بیوگرافی هادی عامل هاشمی به دلیل تشابه اسمی با هادی عامل گزارشگر کشتی بسیار چالش های زیادی را به خود دیده است.

چکیده بیوگرافی هادی عامل هاشمی

نامهادی عامل هاشمی
متولد1353 – سبزوار – مشهد
حرفهکارگردان، بازیگر
خانوادههدایت هاشمی (بازیگر – برادر)
علی عامل هاشمی (بازیگر – برادر)
اینستاگرام هادی عامل هاشمی8 هزار نفر دنبال کننده
خلاصه بیوگرافی هادی عامل هاشمی
بیوگرافی هادی عامل هاشمی
بیوگرافی هادی عامل هاشمی

درباره هادی عامل هاشمی

هادی عامل هاشمی متولد 1353 در سبزوار استان خراسان رضوی است. دو برادر وی یعنی هدایت و علی نیز در این حرفه فعال هستند. بیشتر فعالیت هادی عامل هاشمی بیشتر دارای فعالیت تئاتری است اما در نوروز 1400 سریال نوروز رنگی با بازی وی در نقش آقا صادق پخش شده است.

هادی عامل هاشمی یکی از بازیگران و کارگردانان محبوب تئاتر است در مصاحبه ای در رابطه با جشنواره آیینی سنتی گفته است:

به نظر من این جشنواره مهمترین جشنواره تئاتری ایران است و ای کاش بیشتر به آن بها داده می‌شد. ای کاش جشنواره آئینی سنتی دوسالانه نبود و هر سال برگزار می‌شد. من فکر می‌کنم هنرمندانی که با این شکل و شیوه نمایش کار می‌کنند نیازمند حمایت بیشتر هستند. قصد ندارم تک بعدی و سطحی به موضوع نگاه کنم ما هم باید بپذیریم که به عنوان هنرمندان این بخش کم‌کاری کرده‌ایم. من هنرمندانی رو می‌شناسم که اصول و شیوه نمایش‌های آیینی و سنتی را خوب فراگرفته‌اند و به نوعی استاد شده‌اند. اما در طول این سال‌ها دائما در حال تکرار همان چیزهایی هستند که آموخته‌اند. به نظر من وضعیت فعلی نمی‌تواند تمام پتانسیل نمایش ایرانی باشد و معتقدم که نمایش ایرانی همچنان و به شدت به پژوهش و بازیابی نیازمند است. اما از طرفی شاید وقتی هنرمند هم حمایتی نمی‌بیند برای پژوهش بیشتر انگیزه‌ای پیدا نمی‌کند. به نظرم یک حمایت دوطرفه از سوی هنرمندان و مسئولان باید برای این نوع نمایش ها صورت بگیرد.

مصاحبه با هادی عامل هاشمی

وی در خصوص شرایط حرفه ای و برنامه هایش آینده اش نیز گفته است:

ایده‌هایی در این زمینه دارم. مثلاً قصد داشتم که برای همین اجرا و به بهانه آن یک جشنواره کوچک پرده‌خوانی راه بیندازم که هر روز قبل از اجرا یک جوان و هنرجو پیش پرده بخواند. اما متأسفانه به دلیل اینکه من در نمایش “رؤیای هالیوود” دستیار نادر برهانی‌مرند بودم و بلافاصله بعد از آن باید این کار را در سنگلج اجرا می‌کردم، نتوانستم این ایده را عملی کنم؛ چرا که فشردگی وقت اجازه برنامه‌ریزی برای اجرای این ایده را نمی‌داد. همچنان عملی کردن این ایده از آرزوهای من است و امیدوارم روزی انجامش بدهم. برای من نمایش سنتی یک دغدغه اساسی است و خودم همچنان دارم در این حوزه یاد می‌گیرم. به نظر من بسیاری از جوانان بازیگر ما شیوه و درکشان از نمایش، غیر ایرانی است برای همین آموزش آنها در جهت کار در حوزه‌های نمایش ایرانی چند برابر دشوار است. اما اگر من بتوانم حمایت‌ها را جلب کنم، آرزوی خودم و گروهم داشتن کارگاه‌های مداوم و جدی برای آموزش و تمرین تکنیک‌های نمایش ایرانی است و امیدوارم این آرزو خیلی زود محقق شود.

برنامه آینده هاد عامل

ازدواج هادی عامل هاشمی

هادی عامل هاشمی متاهل است، امّا در این باره اطلاعاتی وجود ندارد.

فعالیت های هادی عامل هاشمی

  • سریال نوروز رنگی
جواد خواجوی و هادی عامل هاشمی
جواد خواجوی و هادی عامل هاشمی

درباره سایر فعالیت های هدایت عامل هاشمی اطلاعاتی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا