بیوگرافی بازیگران و هنرمندان

بیوگرافی محسن ایزی

محسن ایزی در شهر سبزوار استان خراسان رضوی به دنیا آمده است.

محسن ایزی که به سلطان دابسمش در اینستاگرام معروف است.محسن ایزی اینفلوئنسر اینستاگرام بوده وکلیپ های طنزی را برای طرفداران خود می سازد. بیوگرافی سایر شاخ های اینستاگرام را در عرصه سه بخوانید.

چکیده بیوگرافی محسن ایزی

  • نام: محسن ایزی
  • متولد: 1367 سبزوار – خراسان رضوی
  • حرفه: بازیگر، اینفلوئنسر و سازنده تیزرهای تبلیغاتی
  • تاهل: مجرد
  • اینستاگرام محسن ایزی – 3.4 میلیون دنبال کننده
محسن ایزی
محسن ایزی

بیوگرافی محسن ایزی

محسن ایزی، بازیگر تئاتر، مجری، تدوینگر، آهنگساز و کارشناس تبلیغات در فضای مجازی، سال 1367 در سبزوار متولد شد. وی در یک خانواده 6 نفره به همراه یک برادر و دو خواهر بزرگ شده‌است. وی دارای مدرک کارشناسی نرم افزار، از دانشگاه آزاد کرج است.

محسن ایزی در کنار فعالیت های بالا به ورزش های فوتبال، فوتسال و والیبال نیز به صورت غیر حرفه ای اشتغال دارد. در بازی اواخر بهمن 1399 که به یاد ورزشکاران و درگذشتگان کرونایی میان هنرمندان طرفدار استقلال و پرسپولیس صورت گرفت، محسن ایزی در تیم هنرمندان پرسپولیس بازی کرده است. این بازی در پایان با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.

از دیگر تفریحات محسن ایزی، جمع آوری انواع کلاه لبه دار و پیراهن های مختلف، تیم های فوتبال اروپای است، به طوری که وی فضای زیادی به نگه داری آن ها اختصاص داده و آنها را نگه می دارد. محسن ایزی طرفدار تیم ملی ایتالیا و تیم فوتبال یوونتوس است.

رامبد جوان و محسن ایزی
رامبد جوان و محسن ایزی

محسن ایزی سابقه اجرای برنامه رسمی مجموعه همراه اول، تولید محتوا ویدئویی برای سایت ورزش3، همکاری با تیم سازندگان فیلم سینمایی گشت ارشاد2 برای ساخت تبلیغات و… را نیز در کارنامه دارد.

ازدواج بیوگرافی محسن ایزی

محسن ایزی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا