کسب و کارها

مپ وار کلش آف کلنز تاون هال 11 تا تاون هال 14

چیدن یک مپ مناسب برای کلش آف کلنز با استراتژی خوب از نکات مهم در پیشرفت بازی است. هم مپ معمولی و هم مپ وار باید به صورت حرفه ای چیده شوند تا هم به صورت زمینی و هم هوایی آنتی 2 استار یا ضد 2 ستاره یا آنتی 3 استار یا  ضد 3 ستاره باشد.

لازم است بدانید نباید به طور طولانی مدت از یک مپ استفاده کنید. چون همه مپ وارها نقاط ضعفی دارند و اتکرهای حرفه ای این موارد را پیدا میکنند. بنابراین با تکراری شدن مپ وار شما اتکرها به راحتی سه ستاره میکنند.

جهت بروز بودن مپ ها میتوانید عضو کانال نوین کلش با آیدی novinclash@ و وب سایت novinclash.com شوید و هر روز مپ های جدیدی را از این کانال کپی کنید.

همانطور که میدانید در اول هر ماه میلادی یک لیگ به اسم لیگ وار شروع میشود. در این لیگ هر کاربر میتواند فقط یک اتک بزند . بنابراین داشتن یک مپ قوی و قدرتمند در لیگ وار بسیار مهم است. باید در این وارها اکثرا از مپ وار آنتی 2 استار استفاده کنید که بیشتر از یک ستاره به حریف ندهید.

باید توجه کنید که همه لیگ وارها باید حداقل با 15 نفر استارت شوند و لازم نیست همه این ها تان هال 14 باشد و چون از هر تاون هالی در لیگ وار حضور دارند به شما مپ وار مناسب لیگ از تاون 11 تا تاون 14 را میذاریم.

مپ وار تاون هال 11 کلش آف کلنز

تاون هال 11 یکی از مراحلی است که میتوانید حریف خود را اذیت کنید . چون در تاون هال 11 به دفاع شما یک توپخانه عقاب اضافه میشود و با قرار دادن آن در جای مناسب میتوانید به حریف خود غلبه کنید و نهایتا یک ستاره به اتکر حریف بدهید و در عوض شما با یک استراتژی حمله خوب 3 ستاره کامل از حریف بگیرید. آموزش اتک کلش آف کلنز نیز به صورت مکرر در کانال نوین کلش گذاشته میشود و برای استفاده از آن ها میتوانید در این کانال عضو شوید.جهت مشاهده و کپی کردن لینک مپ وار تان 11 روی لینک زیر کلیک کنید .

مپ وار تاون هال 11

مپ وار تاون 12 کلش آف کلنز

در تاون هال 12 وجود تاون هال 5 ستاره ضرروی است که خود به عنوان یک دفاع مستحکم عمل میکند. در این تاون هال باید کلن شما به سختی خارج شود و با انداختن یک نیروی حریف خارج نشود. مثلا اگر حریف شما با دراگون الکتریکی اتک میزند باید کلن شما در وسط کار به نیروهای حریف حمله کند یا اگر با نیروی زمینی حمله میکند کلن شما را میتواند اول حمله دربیاره و با کوئین سرنگون کند اما اگر سخت تر خارج شود حریف مجبوره که اتک بزنه و در وسط کار با داشتن یک دراگون یا الکترو دراگ در کلن میتوانید نیروهای حریف را از بین ببرید.

مپ وار تاون هال 13 کلش آف کلنز

تاون هال 13 نیز در لیگ وار ها بسیار مهم و حساس هستند و نقش مهمی در برد و باخت کلن دارند.

برای کپی کردن و استفاده از مپ های بروی در کانال نوین کلش ثبت نام کنید تا از مپ های بروز و جدیدتری استفاده کنید. البته کانال نوین کلش مخصوص مپ نیست و این کانال یکی از معتبرترین سایت های واسطه گری در زمینه خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز می باشد.

جهت استفاده از مپ های بروز تان هال 13 روی لینک زیر کلیک کنید

مپ وار تان 13

مپ وار تاون هال 14

تاون هال 14 مهمترین قسمت وار معمولی و لیگ وار میباشد. چون نفرات اول وار این کاربران  هستند.

در تاون هال 14 بهتر است که همه نیروهای شما اعم از دفاع یا حمله مکس باشد . مثلا با کینگ لول 80 کوئین لول 80 واردن لول 55 و هیروی سلطنتی 30 و نیروهای حمله ی مکس میتوانید سه ستاره را بگیرید و در عوض با داشتن یک مپ مناسب با استراتژی دفاعی عالی ستاره ای به حریف خود ندهید. اگر در تاون هال 14 ، لول نیروهای شما مکس هم نبود نگران نباشید در لیگ وار یا وارهای معمولی دقیقا مشابه به شما حریف پیدا میشه و نیروهای آنها تقریبا مشابه نیروهای شماست.

در این مطلب انواع مپ کلش آف کلنز از مپ وار تان 11 تا مپ وار تان 14 را توضیح دادیم و با زدن لینک های مربوطه میتوانید مپ های بروز را از وبسایت یا کانال نوین کلش کپی کنید.در صورتی که مشکلی در این زمینه داشتید میتوانید به پشتیبانی وبسایت نوین کلش پیام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا