کسب و کارها

قبل از سفر به اروپا، مانده حساب خود را چک کنید!

اگر کشوری که قصد سفر به آن را دارید جزو اتحادیه شنگن باشد باید ویزای شینگن را بگیرید. معمولا شرایط گرفتن ویزای شینگن برای کشورهای عضو اتحادیه شینگن شبیه یکدیگر است.

به طور کلی آشنایی با آخرین شرایط پذیرش توریست در کشورهای اسپانیا، ایتالیا و اتریش می‌تواند برای شما مفید باشد؛ بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره این موضوع بدانید به شما بگوییم.              

شرایط مورد نیاز جهت سفر به اسپانیا

اگر به دنبال قیمت تور اسپانیا هستید، باید بدانید که اخذ ویزای شینگن فرانسه نیاز به یکسری شرایط دارد که به شرح زیر است:

1.تاریخچه سفری: بهتر است قبل از سفر به اسپانیا، حداقل به چند کشور آسیایی و یا دیگر کشورهای خارجی سفر داشته باشید زیرا این تاریخچه سفری به افسران ویزا ثابت می‌کند که شما با هدف توریستی وارد این کشور می‌شوید.

2.گردش حساب و تمکن مالی: تمکن مالی مورد نیاز برای هر نفر مبلغی در حدود 200 میلیون تومان است. برای گردش حساب هم، 3 ماه آخر مورد بررسی قرار می‌گیرد. هرچه تعداد تراکنشات شما بالاتر باشد برای اخذ ویزای شما بهتر است.

3.اقدام به صورت تور گروهی: از آنجایی که اقدام تکن نفره شما منجر به بی اعتمادی افسران ویزا نسبت به بازگشت شما شده و شما را ریجکت می‌کنند، بهتر است از طریق یک آژانس یا کارگزار برای اخذ ویزا اقدام کنید.

آمدن جواب ویزای شما چیزی در حدود 21 روز کاری طول میکشد و بهتر است 1 تا 6 ماه قبل از سفر خود اقدام به اخذ ویزای شینگن کنید. اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید یا به صورت تور گروهی اقدام کنید و یا از یک کشور شینگن دیگر، ویزا را اخذ کرده تا با آن اجازه سفر به اسپانیا را داشته باشید.

شرایط مورد نیاز جهت سفر به ایتالیا

کشور ایتالیا، کمترین آمار ریجکتی را به خود اختصاص داده است. اما اگر می‌خواهید در تور ایتالیا تابستان شرکت کنید حتما باید شرایط زیر را داشته باشید.

1.تمکن مالی: قبل از اقدام برای سفر حتما مانده حساب خود را چک کنید زیرا مبلغ 200 میلیون تومان برای هر نفر تمکن مالی در نظر گرفته شده است. حتما هم نامه تمکن مالی باید به یورو صادر شود و به مهر و امضای رییس شعبه برسد.

2.گردش حساب: برای افسران ویزای سفارت ایتالیا، گردش حساب 3 ماه اخیر شما مهم است. در گردش حساب مقدار مبالغ ورودی و خروجی مهم نیست فقط باید تعداد تراکنشات بالا باشد.

3.تاریخچه سفری: اگر متقاضی ویزای توریستی ایتالیا هستید، قبل از اقدام برای گرفتن ویزای خود حتما چند سفر خارجی داشته باشید تا به افسران ویزا ثابت شود که هدف سفر شما به ایتالیا توریستی است.

مدارک شما حتما باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود.

شرایط مورد نیاز جهت سفر به اتریش

فصل سفر فرا رسیده و احتمالا شما به دنبال قیمت تور اتریش هستید. اخذ ویزای کشور اتریش نیازمند یکسری شرایط است که در اینجا برای شما شرح می‌دهیم.

1.نامه اشتغال به کار و بیمه تامین اجتماعی: برای جلب کردن اعتماد افسران ویزا نسبت به بازگشت شما، ارائه این مدارک الزامیست.

2.تمکن مالی و گردش حساب: میزان تمکن مورد نیاز برای هر نفر مبلغی حدود 200 میلیون تومان است. گردش حساب 3 ماه اخیر نیز برای افسران ویزا مهم است اما تعداد تراکنشات مهم است نه مبالغ ورودی و خروجی.

3.ارائه تاریخچه سفری قابل قبول: تاریخچه سفری افسران ویزا را مطمئن می‌ساز که هدف شما برای سفر به اتریش توریستی است و پس از اتمام سفر به کشور محل اقامت خود باز می‌گردید.

در آخر….

از آنجایی که ممکن است اخذ ویزای این کشورها کمی سخت باشد، بهتر است که ورود شما از کشور فرانسه باشد و سپس به یکی از این 3 کشور سفر کنید.

آژانس ژیوار یکی از اژانس‌های ریجستر سفارت فرانسه است که می‌توانید برای اخذ 100 درصدی ویزای خود از طریق آژانس ژیوار اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ژیوار مراجعه و یا با شماره تلفن 54795000 021 تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا