کسب و کارها

سرویس کامل سوفله خوری

انواع سوفله خوری و کاربرد آن ها
انواع سوفله خوری و کاربرد آن ها

فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر یکی از بزرگ ترین مراکز فروش لوازم آشپزخانه است که تمامی ملزومات مورد نیز شما را با قیمت های باورنکردنی به فروش می رساند. برای خرید انواع سوفله خوری و ظروف وارمردار به وب سایت چشمگیر مراجعه کنید و از میان تنوع بی نظیر سوفله خوری های چشمگیر بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سوفله نوعی از کیک ها و خوراکی های پف دار هستند که به عنوان دسر مصرف می شود، احتمالا بیشتر ما تا کنون سوفله پخته یا آن را از نزدیک دیده ایم. در این صورت حتما متوجه این نکته شده اید که اگر دمای سوفله از مقدار مشخصی کمتر شود پف آن میخوابد و ظاهر و بافت اصلی خود را از دست می دهد. در چنین زمانی برای گرم نگهداشتن آن فکر های مختلفی به ذهن انسان میرسد اما بهترین ایده و فکری که به ذهن یک تولید کننده رسید، تولید سوفله خوری بود.

انواع سوفله خوری و کاربرد آن ها

سوفله خوری طوری طراحی شده است که از حرارت یک شمع برای ثابت نگه داشتن دمای غذا استفاده می کند و جنس بدنه آن نیز از شیشه، استیل یا سرامیک است که گرما را به خود جذب می کند و دمای آن به سرعت افزایش می یابد و این دما را به غذای درون خود نیز منتقل می کند.

البته امروزه با توجه به اینکه از سوفله خوری ها برای سرو غذاها و دسرهای دیگر نیز استفاده می شود، به آنها ظروف وارمر یعنی گرم نگهدارنده هم می گویند اما با توجه به اینکه ابتدا برای سرو سوفله تولید شدند نام آنها همان سوفله خوری مانده و در ذهن افراد اینگونه حک شده است.

فروشگاه کالای آشپزخانه چشمگیر یک فروشگاه بسیار کامل در زمینه انواع کالاها و ابزارهای پذیرایی و … می باشد. این فروشگاه برندهای بسیار معتبر سوفله خوری از جمله یونیک و آماهوم را برای فروش در اختیار شما قرار می دهد.

مدل های  سرویس کامل سوفله خوری
مدل های سرویس کامل سوفله خوری

سرویس کامل سوفله خوری شامل کدام مدل ها می شود؟

مسلما برای همه ما پیش آمده است که به هنگام خرید بین خرید دو شیء کاربردی مردد شده باشیم.

حال تصور کنید آن شیء یک سوفله خوری بسیار زیبا، کاربردی و متنوع باشد که در این صورت هر شخصی میان انتخاب مدل های آن مردد خواهد شد به همین دلیل پیشنهاد ما به شما خرید یک سرویس کامل سوفله خوری از فروشگاهی معتبر با قیمت های مقرون به صرفه است که تمام سوفله خوری های زیبا و کاربردی را در خود جای داده است و شما می توانید به وسیله آنها زیبایی میز و سفره پذیرایی خود را دو چندان کنید.

سرویس کامل سوفله خوری معمولا ترکیبی از انواع سوفله خوری های کاربردی است تا در کنار هزینه مناسب، بتوانید از همه آنها استفاده کنید.

این ترکیب معمولا شامل سوفله خوری های زیر است:

  • سوفله خوری گرد 
  • سوفله خوری بیضی
  • سوفله خوری مستطیل تک یا دوقلو
  • سوفله خوری بدون وارمر که به آن سالاد خوری نیز می گویند و برای سرو سالاد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • وارمر قهوه به همراه فنجان های قهوه خوری
  • دیس سرو پلو 

البته ممکن است تمام این موارد در یک سرویس موجود نباشد یا شاید گاهی بیشتر از این موارد هم درون سرویس موجود باشد که به برند آن بستگی دارد چون هر برند، تعدادی از سوفله خوری ها را تولید می کند و تعدادی را تولید نمی کند.

پس شما می توانید بسته به نوع مصرف خود یکی از انواع مدل های سرویس کامل سوفله خوری را انتخاب و خریداری کنید. فقط به هنگام خرید به سایز سوفله خوری های موجود در سرویس و نوع آنها دقت کنید تا برای شما کاربردی باشند.

کاربرد سوفله خوری ها
کاربرد سوفله خوری ها

کاربرد سوفله خوری های موجود در سرویس کامل سوفله خوری

همانطور که می دانید، از سوفله خوری برای سرو هر نوع غذایی استفاده می شود و فقط یک مدل آن مخصوص سرو دسر یا همان سوفله است. در حال حاضر با توجه به پیشرفتی که در زمینه تولید ابزارها و کالاهای منزل رخ داده است سوفله خوری ها نیز با توجه به نیاز مصرف کنندگان و بانوان خوش سلیقه در ابعاد و مدل های مختلف تولید می شوند که هر کدام از آنها کاربردی متفاوت دارند.

کاربرد سوفله های موجود درون سرویس سوفله خوری به شرح زیر است:

  • سوفله خوری گرد برای سرو انواع سوپ ها و خورشت ها
  • سوفله خوری بیضی برای سرو انواع خورشت ها یا مرغ، ماهی و …
  • سوفله خوری مستطیل برای سرو سوفله، دسر، یا غذاهای کبابی و یا سرو انواع پلو
  • وارمر قهوه برای سرو قهوه و چای

همانطور که دیدید تمام سوفله خوری ها یا ظروف گرم نگهدارنده موجود درون سرویس کاربردی هستند و خرید آن به صرفه تر از خرید سوفله خوری های جداگانه است.

برای خرید انواع سوفله خوری های تک یا اطلاع از قیمت سرویس سوفله خوری عروس با برند های معتبر می توانید از طریق سایت فروشگاه چشمگیر اقدام به خرید کنید و اطمینان داشته باشید که کالای مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی فوق العاده خریداری خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا