کسب و کارها

در منطقه 22 تهران و شهرک چیتگر، پروژه آفتاب مهتاب را بهتر بشناسید!

چند سالی است که ساخت و ساز برج های مسکونی و مراکز تفریحی- تجاری در نزدیکی پارک چیتگر رونق بسیار یافته است. این منطقه به دلیل آب و هوای خوبی که دارد، توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید. یکی از این پروژه های در حال ساخت در این منطقه، برج آفتاب مهتاب نام دارد. در ادامه شما را بیشتر با پروژه آشنا خواهیم کرد.

معرفی پروژه آفتاب مهتاب چیتگر

پروژه آفتاب مهتاب یک پروژه مسکونی -تجاری است در منطقه 22 تهران در حال اجراست. این برج ها در واقع یکی دیگر از برج های منطقه کوهک خواهند بود و در واقع در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق کوهک قرار دارند. 

پروژه برج های آفتاب مهتاب توسط تعاونی مسکن ادارات مرکزی شرکت نفت و با همکاری شرکت تهران آرا در حال ساخت می باشد. در واقع این پروژه متعلق به کارکنان شرکت نفت است. شرکت تهران آرا نیز دارای رزومه ای بسیار قوی در زمینه ساخت و ساز می باشد و یکی از شرکت های شناخته شده در این زمینه است. به همین دلیل می توان گفت که این پروژه جزو یکی از بهترین و معتبرترین پروژه های در حال اجراست و می تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری یا سکونت باشد.

مشخصات پروژه آفتاب مهتاب

این پروژه از دو برج مجزا تشکیل شده است. هر برج دارای 25 طبقه است که 20 طبقه آن را واحدهای مسکونی تشکیل داده اند، یک طبقه برای لابی در همکف در نظر گرفته شده است و 4 طبقه منفی به پارکینگ و انباری اختصاص داده شده است. در مجموع 273 واحد مسکونی در این پروژه آفتاب مهتاب وجود دارد که دو خوابه و سه خوابه هستند و متراژ این واحدها از 82 متر تا 149 متری می باشد.

امکانات برج ها آفتاب مهتاب

برج های آفتاب مهتاب جزو برج های فول امکانات منطقه 22 محسوب می شوند. البته این پروژه در حال حاضر در مرحله نصب اسکلت فلزی به سر می برد اما قرار است که امکانات زیادی در آن پیاده سازی شود. از جمله امکانات برج های آفتاب و مهتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای سبز و آلاچیق
  • آسانسور
  • روف گاردن
  • مجهز به سیستم مانیتورینگ
  • دوربین مداربسته
  • چشم انداز پارک جنگلی و دریاچه چیتگر
  • هلی پد
  • پله های اضطراری
  • انباری اختصاصی
  • سالن ورزشی
  • سالن اجتماعات
  • لابی 
  • لابی من 24 ساعته
  • سیستم سرمایش و گرمایشی مستقل برای هر واحد

موقعیت مکانی برج های آفتاب مهتاب

برج ها آفتاب مهتاب جزو برج های کوهک محسوب می شوند. این برج ها در بلوار علوم و فنون ساخته شده اند. ساکنین این برج ها به پارک جنگلی و دریاچه چیتگر، مجتمع تجاری طوبی و پارک آبی به راحتی دسترسی دارند. همچنین آزاد راه های حکیم و تهران- شمال نیز در نزدیکی برج ها آفتاب مهتاب قرار دارند و دسترسی به آنها از این منطقه بسیار آسان است. مترو چیتگر و پایانه اتوبوسرانی و مسافربری نیز به این برج ها بسیار نزدیک است.

سهم اعضای تعاونی سازنده از پروژه آفتاب مهتاب

پروژه آفتاب مهتاب دارای کاربرد تجاری و مسکونی است. از جمله امتیازاتی که برای اعضای تعاونی سازنده این پروژه در نظر گرفته شده است می توان به سهم مسکونی و تجاری آنها اشاره کرد. بر این اساس هر یک از اعضای تعاونی می توانند اقدام به خرید یکی از واحدهای مسکونی این پروژه نمایند. علاوه بر سهم واحدهای مسکونی، اعضا از واحدهای تجاری این پروژه نیز سهم دارند و می توانند برای خرید یکی از این واحدها اقدام نمایند. لازم به ذکر است که مشارکت اعضا در این پروژه می تواند باعث بالا رفتن ارزش سهام آن گردد و فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری فراهم آورد.

نحوه مشارکت در پروژه آفتاب مهتاب

در این پروژه تمامی هزینه ها مانند هزینه زمین، تراکم، جواز و قدرالسهم تجاری به صورت متری محاسبه می گردد. برای ساخت پروژه علی الحساب مبلغ متری 4.5 میلیون تومان محاسبه شده است که اعضا باید مبلغ متری 2 میلیون تومان آن را بصورت اقساط 48 ماهه پرداخت نمایند. 

لازم به ذکر است که به پروژه آفتاب مهتاب، وام بدون بهره نیز تعلق می گیرد که بازپرداخت آن 48 ماهه است و می تواند فرصت مناسبی برای افراد واجد شرایط ایجاد نماید. در ضمن تمامی واحدها مسکونی این پروژه، دارای قدرالسهم تجاری نیز هستند که خریداران می توانند از آن استفاده نمایند. در ضمن زمان تحویل پروژه آفتاب مهتاب از سمت تعاونی سازنده آن، 48 ماهه اعلام شده است.

پروژه آفتاب مهتاب چیتگر | پیش فروش برج آفتاب مهتاب منطقه 22 - دیار22

نحوه فروش واحدهای پروژه آفتاب مهتاب

تمام کسانیکه در پروژه آفتاب مهتاب سهم دارند و طبقه و متراژ واحد مورد نظر خود را انتخاب کرده اند می توانند اقدام به فروش امتیاز واحد خود نمایند. تمام واحدهای پروژه آفتاب مهتاب دارای دفترچه مالکیت می باشند و اعضا می توانند از طریق دفتر تعاونی اقدام به فروش و واگذاری واحدهای خود نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا