کسب و کارها

آیا می توان برای خرید و فروش ارز دیجیتال از هر صرافی استفاده کنیم؟

افراد به منظور اینکه برای خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام کنند و معاملات خودشان را انجام بدهند نیاز به یک صرافی ارز دیجیتال دارند که برخی از صرافی‌ها امروزه به صورت مجازی و آنلاین فعالیت می‌کنند که به عنوان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال می‌توان به صرافی مهران بیت اشاره نماییم. اما برخی از صرافی های دیگر فعالیت شان به صورت سنتی است که امروزه این شیوه تقریبا قدیمی شده و میتوان به منظور انجام معاملات از صرافی های آنلاین استفاده کرد.

اگر شما در خصوص صرافی ارز دیجیتال و معاملات آن آگاهی کافی ندارید و نمی دانید که چگونه می توانید از آن در ایران استفاده کنید حتما این مقاله را تا انتها به صورت دقیق مطالعه کنید.

همواره انتخاب صرافی مطمئن به منظور انجام معاملات ارزهای دیجیتال به عنوان یک مشکل اصلی برای تریدرهای ایرانی و کاربران به شمار می‌رود اما صرافی آنلاین ارز دیجیتال مهران بیت برای کاربران ایرانی یک محیط امن را مهیا نموده و این دغدغه بزرگ را از بین میبرد.پس به منظور انجام معاملات ارز دیجیتال شما نمیتوانید به سراغ هر صرافی بروید و نیاز که حتما یک صرافی قابل اعتماد و معتمد همانند صرافی مهران بیت را انتخاب کنید.

معرفی خدمات صرافی آنلاین مهران بیت

اول از هر چیزی بهتر است بدانید که صرافی آنلاین مهران بیت برای شما عزیزان به این گونه آماده شده است که هم بتوانید به صورت مراجعه به وب سایت به نشانی https://mehranbit.com  خرید و فروش ارز دیجیتال خود را انجام بدهید و اگر تمایل به استفاده از گوشی یا تبلت اندرویدی خود دارید نسبت به دانلود اپلیکیشن صرافی مهران بیت اقدام کنید و به این واسطه خرید های خودتان را انجام بدهید.

صرافی مهران بیت به واسطه وب سایت و اپلیکیشن به راحتی و سادگی در دسترس کاربران ایرانی قرار دارد و معامله گران ارزهای دیجیتال می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به منظور معامله و خرید و فروش ارز دیجیتال از آن استفاده کند در فضای معاملاتی وب سایت صرافی مهران بیت شما دسترسی های خوب و امکانات فوق‌العاده را در اختیار خواهید داشت که قطعا می توانید به واسطه آن خرید و فروش های تان را انجام بدهید.

دلایل انتخاب صرافی مهران بیت چیست؟

حتما از خودتان می پرسید که در میان انبوهی از صرافی های مختلفی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند چرا ما باید به سراغ انتخاب صرافی مهران بیت برویم؟ صرافی مهران تمامی تلاش خود را نموده تا بتواند خدمات ویژه ای را به کاربران خود ارائه بدهد که در ادامه به صورت مختصر به اصلی ترین امکانات و ویژگی‌های این صرافی اشاره کرده ایم:

پشتیبانی ۲۴ ساعته: به عنوان یکی از اصلی ترین ویژگی ها در صرافی آنلاین مهران بیت می باشد شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته تمامی معاملات ارز های دیجیتال خود را انجام بدهید و برای خرید و فروش از این سایت استفاده کنید و با پشتیبانی ۲۴ ساعته روبرو خواهید بود که اگر با مشکلی روبرو شده میتوانید سریعاً از این پشتیبانی استفاده کنید.

پرداخت آسان و امن: یکی دیگر از مواردی که برای تمامی معامله گران بسیار مهم به شمار می‌رود پرداخت امن و آسان است. در مهران بیت این امکان برای شما کاربران عزیز مهیا شده تا بتوانید به منظور شارژ حساب خود و انجام معاملات تان از یک درگاه امن استفاده کنید. این درگاه در تمامی ساعت‌های روز باز است و شما می توانید حساب کاربری تان را شارژ کنید.

فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت: اگر می‌خواهید ارز دیجیتال بخرید باید بدانید که در صرافی مهران بیت شما می توانید به منظور فروش ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت این کار را انجام بدهید و به بیانی ساده تر احراز هویت در این محیط کاملاً اختیاری بوده و شما در زمان ۲۰ ثانیه می توانید ارزتان را بفروشید و هزینه آن به ریال پرداخت خواهد شد.

نرخ تبادل عالی: ویژگی دیگری که در خصوص صرافی مهران بیت وجود دارد این است که نرخ تبادل به بهترین شکل ممکن در این صرافی لحاظ می‌شود و همچنین در این مجموعه میزان کارمزد خرید ارز دیجیتال از کمترین میزان کارمزد بهره مند بوده است؛ به همین جهت افراد برای  فروش ارز های دیجیتال خود جای هیچ نگرانی در خصوص نرخ تبادل نخواهند داشت.

خرید و فروش آنی از ویژگی های متمایز صرافی مهران بیت: در این صرافی شما می‌توانید علاوه بر اینکه به صورت ۲۴ ساعته از خدمات پشتیبانی صرافی مهران بیت استفاده کنید بلکه ارزهای خودتان را بفروشید یا نسبت به خریداری کردن ارز جدید اقدام کنید پس در این لحظه شما میتوانید اگر تمایل به فروش ارز دیجیتال یا خریداری کردن آن را دارید به وب سایت صرافی آنلاین مهران بیت مراجعه کنید و فعالیت خودتان را آغاز نمایید و تجربه اولین خرید و فروش ارز دیجیتال را بدست بیاورید.

دیگر امکانات ویژه صرافی آنلاین مهران بیت

لازم است بدانید که در صرافی محراب بیت شما می توانید پس از اینکه ثبت‌نام خودتان را انجام دادید یک یوزر نیم و پسورد اختصاصی داشته باشید و در زمان خرید و فروش‌هایتان از آن استفاده کنید. پس از وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود وارد محیطی می‌شوید که با یک داشبورد معاملاتی ساده و روان روبرو هستید و البته کار کردن با آن نیاز به تخصص آنچنانی نخواهد داشت.

علاوه بر آن در وب سایت صرافی مهران بیت مقالات درج شده است که هدف از درج این مقالات افزایش اطلاعات تخصصی کاربران در حوزه ارز دیجیتال می باشد.

اگر تمایل دارید که روزانه و لحظه به لحظه از قیمت دقیق وب مانی، پرفکت مانی، وچر پرفکت مانی، اتریوم، بیت کوین، تتر و…. مطلع شوید حتما از وب سایت صرافی مهران بیت استفاده کنید و همچنین می توانید جدیدترین اخبار را در این وب سایت مطالعه نمایید.

علاوه بر آنچه که تاکنون ذکر کرده ایم و توسط صرافی آنلاین مهران بیت به شما عرضه می شود میتوانید خدمات دیگری نظیر پرداخت آنلاین پی‌پال، مستر کارت، ویزا کارت و…را نیز در مهران بیت در اختیار داشته باشید و در این رابطه کافی ست که شما اطلاعات حساب و کاربری تان را تایید کنید.

از همه مهم تر مبالغی را که در خصوص فروش ارز دیجیتال بدست می آورید را تنها با حساب بانکی از بانک آینده به صورت آنی تسویه کنید. 

صرافی آنلاین ارز دیجیتال مهران بیت: mehranbit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا