کسب و کارها

خرید مبلمان اداری را از کجا شروع کنیم ؟؟؟

مبلمان اداری مهم ترین رکن و جلوه برای یک محیط اداری است به طوری که وقتی مراجعه کننده ای به محل کار شما وارد میشود ابتدا مجذوب مبلمان اداری شما شامل : میز اداری، میز کارمندی، میز مدیریت، میز کنفرانس و پارتیشن های اداری شما میشود.

مبلمان اداری بیش از آنچه فکر می کنید در راه اندازی یک کسب و کار نقش دارند. کارمندان شما برای کار طولانی تر و بهره وری بیشتر به مبلمان راحت و ارگونومیک نیاز دارند و انتخاب اقلام مناسب می تواند تاثیر زیادی بر رضایت و سلامتی آنها داشته باشد. از آنجایی که انتخاب مبلمان اداری مناسب نقش مهمی در ایجاد اولین تجربه برای مشتریان و کارمندان آینده دارد، این می تواند بخش مهم و دلسرد کننده ای در راه اندازی یک دفتر جدید باشد.

نکات مهم قبل از خرید مبلمان اداری

به یاد داشته باشید که خرید مبلمان اداری می تواند سرمایه گذاری قابل توجهی برای کسب و کار شما باشد. بنابراین بهتر است قبل از تصمیم به خرید برخی از ملزومات فعلی و آتی خود را در نظر بگیرید تا متحمل هزینه های اضافی تعویض نشوید و .. سوالات زیر حاصل تجربه چندین ساله گروه دکوراسیون اداری مکعب در طراحی و تولد مبلمان اداری. می تواند شما را در مسیر درست برنامه ریزی برای خرید مبلمان اداری راهنمایی کند.

نیازهای اساسی شما چیست؟

رعایت اصول اولیه به شما کمک می کند تا دامنه فرآیند برنامه ریزی خرید مبلمان اداری را محدود کنید. ابتدا تعیین کنید که چند کارمند برای شرکت شما کار می کنند؟ هر کارمند برای انجام کار خود به چه مبلمانی نیاز دارد؟ و محل کار شما به چه فضاهایی نیاز دارد؟ به عنوان مثال، آیا کسب و کار شما به اتاق هیئت مدیره نیاز دارد؟ آیا ایستگاه های کاری فردی در شرکت شما وجود دارد؟ آیا مکانی جداگانه برای استراحت و غذا خوردن در حین استراحت دارید؟

چه مبلمانی برای فضای اداری شما مناسب تر است؟

هنگام جستجوی مبلمان اداری جدید، مطمئن شوید که انتخاب شما با ساختار فضای ساختمان شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر فضای محدودی دارید، ممکن است به لوازمی نیاز داشته باشید که با اندازه و چیدمان اتاق و فضای شما و متناسب با اتاق باشد. چه به مکان جدیدی نقل مکان کرده باشید و چه قصد خرید برای دفتر قدیمی خود را دارید، نقاط دسترسی را برای اسباب کشی در نظر بگیرید. در این مرحله حتما با یک مشاور طراحی داخلی مشورت کنید و نحوه چیدمان مبلمان دلخواهتان را در فضای شخصی خود به دقت بررسی کنید.

چه مبلمانی نیاز شما را برآورده می کند؟

مراقب باشید چه مبلمانی برای کسب و کار شما مناسب است. به عنوان مثال، اگر محیط شما صنعتی است، مطمئن شوید که مبلمان شما به اندازه کافی محکم است که در برابر سایش مقاومت کند. اگر شرکت شما با مواد شیمیایی یا مواد با دمای بالا کار می کند، به سطوح کاری نیاز دارید که خورده یا ذوب نشوند. اگر به یک میز کار صنعتی نیاز دارید، مطمئن شوید که وزن عناصر و ابزار قرار داده شده روی آن را تحمل می کند.

خرید مبلمان اداری می تواند یک فرآیند پیچیده و دشوار باشد، به خصوص اگر مجبور باشید تعدادی از ویژگی ها و نظرات متفاوت را در مورد سبک خود در نظر بگیرید. مواردی مانند راحتی، ارگونومی و ارزش طولانی مدت بسیار مهمتر از سایر عوامل هستند. نکات زیر می تواند کار شما را برای انتخاب گزینه مناسب بسیار آسان کند.

  • در انتخاب یک مبلمان اداری مناسب هیچ گاه زیبایی را فدای کیفیت نکنید.
  • در خرید مبلمان اداری به بودجه ای که دارید فکر کنید.
  • فضای کاری خود را به طور کامل ارزیابی کنید.
  • مراجعین خودرا در نظر بگیرید.
  • راحتی کارمندان و کارکنان خود را در نظر بگیرید.

امید است با در نظر گرفتن موارد بالا بهترین انتخاب را برای خرید مبلمان اداری برای محیط کاری خود داشته باشید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا